Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Najs! Blev själv lite sugen på en Harridan efter allt Gargoylebyggande det sista.
Ska bygga 20 gargoyles och måla dem denna veckan. För en total mängd av 60 
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Flogger skrev:Snart dags för Gladiator! Vi sitter alla och bygger våra super heavies!![]()
Harry är pinnad och klar! Här bredvid sin vän Barbara!
Och bredvid sin kompis Mecke!
Du är medveten om att du lagt upp samma bild två gånger va flogger
Det var två olika bilder igår. Skumt...
Förstår inte vad du menar?Simb4 skrev:Flogger skrev:Snart dags för Gladiator! Vi sitter alla och bygger våra super heavies!![]()
Harry är pinnad och klar! Här bredvid sin vän Barbara!
Och bredvid sin kompis Mecke!
Du är medveten om att du lagt upp samma bild två gånger va flogger
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Lite nytt till demonerna. Mer kompade val hejhopp!

En herald på jugge och en SKULL CANNON!

En herald på jugge och en SKULL CANNON!
Elva Scarab bases färdiga att ställa åt sidan med fem färdiga Deathmarks. Nu har jag gett mig på Praetorians... Snart klar med nummer två av fem...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
5 Praetorians, 2 Crypteks, Overlord och Destroyer Lord färdiga. Nu har jag börjat på min Canoptek Spyder och ställt fram 10 Tesla Immortals
Röde skrev:5 Praetorians, 2 Crypteks, Overlord och Destroyer Lord färdiga. Nu har jag börjat på min Canoptek Spyder och ställt fram 10 Tesla Immortals
Finns det inga bilder har det inte hänt...Röde skrev:Elva Scarab bases färdiga att ställa åt sidan med fem färdiga Deathmarks. Nu har jag gett mig på Praetorians... Snart klar med nummer två av fem...
Jag hörde mig för på forumet för ett tag sedan om någon ville se en Necron-blogg. Intresset var svalt då jag bara skulle måla dem som "vanliga" Necrons. Jag tänker att jag lägger upp bilder när ca 2000pts är färdigt.Captaingallas skrev:Röde skrev:5 Praetorians, 2 Crypteks, Overlord och Destroyer Lord färdiga. Nu har jag börjat på min Canoptek Spyder och ställt fram 10 Tesla ImmortalsFinns det inga bilder har det inte hänt...Röde skrev:Elva Scarab bases färdiga att ställa åt sidan med fem färdiga Deathmarks. Nu har jag gett mig på Praetorians... Snart klar med nummer två av fem...
Tesla Immortals axelplåtar kvarstår och sen är de 10 färdiga...
Framkroppen på spindeln klar...