Vad har du målat osv idag?
-
Gonka Koff
Re: Vad har du målat osv idag?
Urk Flogger! Men skönt att se att inget är målat iallafall....
Själv satte jag av en riktigt lång hobbykväll till att måla en Nightbringer. Blev snopet nog klar på en halvtimme. Så jag gick istället igång med att pilla med mina Tomb Blades i 4 timmar, som dock knappt förbättrades alls trots allt slit. Märkligt.
Själv satte jag av en riktigt lång hobbykväll till att måla en Nightbringer. Blev snopet nog klar på en halvtimme. Så jag gick istället igång med att pilla med mina Tomb Blades i 4 timmar, som dock knappt förbättrades alls trots allt slit. Märkligt.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Nidsen fick mask i veckan. Älskar att måla monster, hoppas Tyranids får en gargantuan till nästa släpp.

Grymt snyggt!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
-
Elevatorlake
Får fler menar du, det finns ju redan några riktiga bestar från fwJacobi skrev:Nidsen fick mask i veckan. Älskar att måla monster, hoppas Tyranids får en gargantuan till nästa släpp.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Jo, det finns ett par stora FW-modeller, men de känns utdaterade Tycker det är nids tur att få en "knight"-size-modell i plast från GW.
kanske bara få tillbaka gargantuan statusen på trygonen...
Ja' än't bittä'!
Fast den känns inte som en gargantuan längre. Jag skulle dock bli överlycklig om den fick 12 inch movement!
Då hade de blivit spelbara, helt klart.Jacobi skrev:Fast den känns inte som en gargantuan längre. Jag skulle dock bli överlycklig om den fick 12 inch movement!
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
-
Elevatorlake
Jag håller helt med om att tyraniderna borde få någon/några gargantuans i plast från gw. De om några borde ju ha några riktiga jättemonster from space i sin codex.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Målade upp en enhet harlekiner till min eldar-armé inför TTT. Körde dem som en cast of players formation tillsammans med jain zar. Deras höjdpunkt var i match 4 när de lärde khorne demon kin hur man slåss
Är lite crappy bilder, har inte något riktigt bra ställe att fota. Modellerna är en blandning av nya i plast och de från 4th ed i metal/fine cast.
Gruppbild

Karaktärer

Troupe master

Shadowseer

Players med caress

Players med kyss

Players med close combat weapon

Gruppbild

Karaktärer

Troupe master

Shadowseer

Players med caress