Vad har du målat osv idag?

Diskutera och tipsa om allt som rör figurmålning
Rasmus

Re: Vad har du målat osv idag?

Inlägg av Rasmus »

HeadWar skrev:WYSIWYG funkar den väl, men ahmagaadmaheyes!!!
haha, bilden är inte direkt smickrande :D Syftar du på att vapnet är vitt är det ett genomgående tema med vita vapen i armén. (Verkade vara en bra idé med Lasguns, inte lika kul med det tunga artilleriet. :D )
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"

Användarvisningsbild
HeadWar
Moderator

Inlägg av HeadWar »

Jag tror att det är kombon av de orangea sidorna och det vita vapnet som verkligen gör att det skär i ögonen.

(Det orangea verkligen skriker 70-talsplast...)

Rasmus

Inlägg av Rasmus »

Det orange:a är egentligen blood red, fråga inte varför min kamera gör det till orange. :D
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"

Användarvisningsbild
HeadWar
Moderator

Inlägg av HeadWar »

Aha, då kanske det är mer uthärdligt. Men jag är fortfarande tveksam till den helvita kanonen.

Joey_Boy

Inlägg av Joey_Boy »

70-tals plast är ju helt fantastiskt ju!

mindtrix

Inlägg av mindtrix »

Måste hålla med. Jag blev besviken då det tydligen inte var orange.
Jag blev nostalgisk och funderade just på att åka hem till barndomshemmet och rota upp min orange:a Action Force-båt ur någon kartong i källaren.

Både tända och släcka min barndomsgnista sådär, elakt..

Rasmus

Inlägg av Rasmus »

mindtrix skrev:Måste hålla med. Jag blev besviken då det tydligen inte var orange.
Jag blev nostalgisk och funderade just på att åka hem till barndomshemmet och rota upp min orange:a Action Force-båt ur någon kartong i källaren.

Både tända och släcka min barndomsgnista sådär, elakt..
Sorry ;)

Editat in en bild som faktiskt stämmer med de riktiga färgerna nu.

Användarvisningsbild
Serpent

Inlägg av Serpent »

Hur fan laddar de kanonen?
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Rasmus

Inlägg av Rasmus »

Serpent skrev:Hur fan laddar de kanonen?
Hittills har fanskapet inte fått av mer än 1 skott per match ändå, så den problematiken tar vi när den kommer :D

Användarvisningsbild
Serpent

Inlägg av Serpent »

Rasmus skrev:
Serpent skrev:Hur fan laddar de kanonen?
Hittills har fanskapet inte fått av mer än 1 skott per match ändå, så den problematiken tar vi när den kommer :D
In that case, I stand corrected. Kör hårt!
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Skriv svar