Razorback, lascannon & twin-linked plasma cannon
Razorback, lascannon & twin-linked plasma cannon
Hellu.
Hur har ni byggt era torn till dessa? Någon/några som kan visa lite bilder?
Hur har ni byggt era torn till dessa? Någon/några som kan visa lite bilder?
- Jimmy Johansson
Re: Razorback, lascannon & twin-linked plasma cannon
Som syns i en annan tråd så har jag en Lascannon monterad där bak och sedan en marine monterad i ett av dom främre hålen på samma sätt som en rhino med stormbolter fast med TL-plasma istället.
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
De flesta jag sett har haft ett vanligt Rb-torn med ena Lascannonen avklippt och ersatt med två Plasmagun-halvor bredvid varann.
Bildgoogla på Las/plas Razorback så bör du hitta en hel del.
Bildgoogla på Las/plas Razorback så bör du hitta en hel del.
Ja så kan man ju göra såklart. Men då alltså 2 vanliga plasmaguns, eller vart får man tag i det?evr skrev:De flesta jag sett har haft ett vanligt Rb-torn med ena Lascannonen avklippt och ersatt med två Plasmagun-halvor bredvid varann.
http://www.games-workshop.com/gws/catal ... rod1400024kmzz0r skrev:Ja så kan man ju göra såklart. Men då alltså 2 vanliga plasmaguns, eller vart får man tag i det?evr skrev:De flesta jag sett har haft ett vanligt Rb-torn med ena Lascannonen avklippt och ersatt med två Plasmagun-halvor bredvid varann.
Ah såna vanliga. Ja jag failade lite där. Jag fick för mig han skrev plasmacannons
Men det gjorde han inte.
Såna kanske jag har hemma om man har tur..
Såna kanske jag har hemma om man har tur..
Jag gjorde på det vanliga razorback tornet men använde plasma pistols istället för guns ser riktigt bra ut det med och lättare att få tag på.
Skurk3n har du lust att ta en bild och lägga upp? För plasma pistoler vet jag att jag har i massor 
Tack Trukson!
Och Skurk3n som gjort dem
Och Skurk3n som gjort dem