konvertera till mongo counsil på bikes

Diskutera och tipsa om allt som rör figurmålning
Lennart

konvertera till mongo counsil på bikes

Inlägg av Lennart »

hej jag ska bygga en eldar arme som jag ska kunna spela alla typer av turneringar med. men jag är inte särskilt bra på att konvertera till seer counsil på bikes så jag skulle behöva lite tips och trix för att kunna få till dessa på ett bra sätt...

MVH

Lennart

Användarvisningsbild
Serpent

Re: konvertera till mongo counsil på bikes

Inlägg av Serpent »

Jag skulle nog använda mig av delar till High Elf magikern i plast. Där har du en hel del kåpor och långa ärmar. De tre olika armarna med stavar kan lätt bli Singing Spears och svärdet kan med lite behandling bli ett Witch Blade.

Kolla på lite olika Bitzsidor så lär du hitta en uppsjö med prylar. :)
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Användarvisningsbild
NilssonHarHund

Inlägg av NilssonHarHund »

Jag skulle vänta till nya jetbikemodellen dyker upp.

Skurk3n

Inlägg av Skurk3n »

Darkelf coldone knight överkroppar har jag sett många använda dom har lite runer och saker på rustningarna blir riktigt bra faktiskt.

cadelin
Mästare - Svenska 40k Touren 2011

Inlägg av cadelin »

xdanskx byggde sina som en vanlig jetbike med en platform bakpå som warlocken stod på och såg kool ut. Jävligt nice imo.

loesh

Inlägg av loesh »

cadelin skrev:xdanskx byggde sina som en vanlig jetbike med en platform bakpå som warlocken stod på och såg kool ut. Jävligt nice imo.
låter intressant, lurat på något liknande. Finns det möjligtvis bilder någonstans?

xdanskx

Inlägg av xdanskx »

loesh skrev:
cadelin skrev:xdanskx byggde sina som en vanlig jetbike med en platform bakpå som warlocken stod på och såg kool ut. Jävligt nice imo.
låter intressant, lurat på något liknande. Finns det möjligtvis bilder någonstans?
jag kan försöka ta ett kort nån dag snart, har inte modellen hemma, den står på vår föreningslokal...
Winning is a theme!

twitter: xdanskx

xdanskx

Inlägg av xdanskx »

Bild

där är den!
Winning is a theme!

twitter: xdanskx

loesh

Inlägg av loesh »

xdanskx skrev:Bild

där är den!
Hmmz klart spännande, hade nog inte tänkt mig både lock och ryttare dock.. men inte dumt alls :)

Simon Talltorp

Inlägg av Simon Talltorp »

tanken med den konstruktionen är lite som en homage till dom gamla 2:nd ed. modellerna där dom enligt reglerna åkte på vypers med en plattform istället för heavyweaponmountet.
xdanskx skrev:Varje gång jag skall spela på ett bord helt gjort i frigolit dör en del av mitt hjärta... Och det fanns fasen inte mycket till hjärta att ta av från början....

Skriv svar