någon som har nån bra idé på hur man kan representera dozer blades på en land raider?
har kollat runt lite på nätet men inte hittat något jag tycker funkar riktigt.
Dozer Blades på Land Raider?
- bolterochkniv
Dozer Blades på Land Raider?
Elias Österlund
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
Re: Dozer Blades på Land Raider?
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
IG-dozer blades och våld (kapa vid blå linjerna, fila lite på den runda delens ovansida, limma). Går säkert att göra snyggare, men kan man hantera en kniv är detta väldigt enkelt och ser helt OK ut. Går inte att missta i alla fall.

EDIT: Sneaky Alfa legion ninja... Slutresultaten är lite olika, så jag låter mitt förfarande ligga kvar.

EDIT: Sneaky Alfa legion ninja... Slutresultaten är lite olika, så jag låter mitt förfarande ligga kvar.
Mathias Lamu
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-
- bolterochkniv
den lösningen med ett litet blad på varje track är inte vad jag är ute efter, men tack för förslagen!
letar efter en bra lösning, antingen på ett stort blad, eller något litet vid luckan i stil med vad den gamla modellen har.
letar efter en bra lösning, antingen på ett stort blad, eller något litet vid luckan i stil med vad den gamla modellen har.
Elias Österlund
- Skcuzzlebumm
Jag gjörde det har med min Achilles: http://i17.photobucket.com/albums/b76/a ... 084255.jpg
Skulle funkar bra som dozer också
Skulle funkar bra som dozer också
refabricated skrev:Och jag som tänkte spela fluff...
Blir man inte av med främre luckan att hoppa ur om man sätter sen skopa där?
Captain Valerius
4th Company, Dark Angels
4th Company, Dark Angels
-
Flygmaskin
Har för mig att raiders inte kan ha dozer i nya codexen
Människomat, till exempel spannmål.
Det stämmer.Flygmaskin skrev:Har för mig att raiders inte kan ha dozer i nya codexen