FLABBERGAST 21-22 September
Re: FLABBERGAST 21-22 September
Uppdaterat kompdokument
Sv: FLABBERGAST 21-22 September
Om man nu bestämmer sig för att ta en quadgun, utan defline, kommer man få kunna ställa kanonen i en terrängbit?
Får inte använda Storm of Fire invocation? Jag förstår varför, men varför inte bara kompa den hårdare eller göra Ethereal bannad? Att ändra regler känns sådär och skapar risk för att folk som glömt/fuskar använder det iaf mot folk som inte känner till/glömt det.
Och som sidenote, min lista känns väldigt mycket svagare utan den så hoppas verkligen inte jag får superlåg komp nu när synergin i min lista just försvann
Och som sidenote, min lista känns väldigt mycket svagare utan den så hoppas verkligen inte jag får superlåg komp nu när synergin i min lista just försvann
Han förmåga blev en miss av oss. Just nu sitter vi och pratar om hur vi skall lösa kompen för Tau med just Etherial.
Givetvis kommer den subjektiva bedömningen hjälpa till men bra att ha ett utgångsläge.
Återkommer med Taubiten snart och lika så några exempellistor för kompbedömningen.
/Joakim - kompare
Givetvis kommer den subjektiva bedömningen hjälpa till men bra att ha ett utgångsläge.
Återkommer med Taubiten snart och lika så några exempellistor för kompbedömningen.
/Joakim - kompare
Hej
Hur förhåller ni er till forgeworld/ imperial armour saker? Får man ha med dessa?
Hur förhåller ni er till forgeworld/ imperial armour saker? Får man ha med dessa?
-
katzenjammer
Jag (erik nygren) avstår, är hellre med och roddar.
Flesh is a design fault
Tack Erik för att du ställer upp. Kommer skicka dig lite ny info.
Vart, och senast datum, skall jag skicka listan för eran kapn.. kompning av min lista?
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Subjektiv bedömning är uppe nu, lite riktlinjer och exempellistor.