FLABBERGAST 21-22 September
Re: FLABBERGAST 21-22 September
Hur är det sagt i slutändan? Kommer ethereals invocation ändras eller kommer ni kompa hårdare eller hur blir det?
Kommer man få placera Quad Gun i en ruin/skog/kulle?
Ja och ja. Man kommer få använda invocation och man kommer få placera vapen i skog.
-
patrik thoren
Max skrev:Ja och ja. Man kommer få använda invocation och man kommer få placera vapen i skog.
Bara skog eller all terräng förutom imp?
ok, då blir min lista oförändrad då 
Sen var turneringen betydligt dyrare än vad vi hade väntat oss av en fristående turnering (dvs en som inte är i samband med ett konvent) så vi tänkte kolla om det är någon i, eller nära, Göteborg som har plats för 3 dalmasar natten lör-sön? Det är tyvärr lite väl långt för att kunna åka hem och sova för oss (är väl ca 6h enkelresa)
Sen var turneringen betydligt dyrare än vad vi hade väntat oss av en fristående turnering (dvs en som inte är i samband med ett konvent) så vi tänkte kolla om det är någon i, eller nära, Göteborg som har plats för 3 dalmasar natten lör-sön? Det är tyvärr lite väl långt för att kunna åka hem och sova för oss (är väl ca 6h enkelresa)
erm, 300 med mat inkluderat tycker jag är ett väldigt rimligt pris i en stad som Götleborg
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Precis, med maten som vi serverar på plats kände vi att det var ett rimligt pris. Men, vi kan nog ordna sängplats, absolut. Vet att både jag och Oscar har plats, och tror att andra kan ordna också.
aha, hade faktiskt missat maten, får be om ursäkt för det. Men övernattar gärna hor någon om det finns plats 
Vi är erfarna konventare/lanare så att sova på golv är inget okänt för oss.
Hur ser det förresten ut med parkering utanför lokalen? Vi kommer komma med bil så vore trevligt om det går att parkera inte allt för långt ifrån
Vi är erfarna konventare/lanare så att sova på golv är inget okänt för oss.
Hur ser det förresten ut med parkering utanför lokalen? Vi kommer komma med bil så vore trevligt om det går att parkera inte allt för långt ifrån
Det finns en parkering relativt nära som inte skall vara för dyr, annars kan man kanske ordna så att ni kan stå närmare där ni slaggar, spårvagnarna går rätt smidigt mellan lokalen och folks bostäder. Det finns en parkering utanför huset om jag inte missminner mig, men har för mig att den är innerstad-göteborg dyr, alltså en tia i timmen ish