Vad har du målat osv idag?
- speedfreek
Re: Vad har du målat osv idag?
Tack, han är tungt inspirerad av D3. Coolaste änglarna i världenBlom skrev:Snygg!
Huvan får mig att tänka på änglarna i D3. Måla honom med massa ljus effekter och helt svart luva!
Därför jag har offrat mina fingertoppar på att borra bort nightbringerns ansikte
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
Men dem är ju inte i världen dem är ju i High HaevenRasmus skrev:Tack, han är tungt inspirerad av D3. Coolaste änglarna i världenBlom skrev:Snygg!
Huvan får mig att tänka på änglarna i D3. Måla honom med massa ljus effekter och helt svart luva!
Därför jag har offrat mina fingertoppar på att borra bort nightbringerns ansikte
-
Valrosskorv
Counts-as Saint Celestine. Kör vanliga modellen tills hon dör och ploppa ned den där när hon återuppstår! 
En present till min brors fru

Hon är extremt road av Halloweenm så det huvudet ska målas och presenteras i en liten glasburk

Hon är extremt road av Halloweenm så det huvudet ska målas och presenteras i en liten glasburk
En bild säger mer än 1000 kaniner
- speedfreek
Snyggt Imp!:)
Inte 40k, men ändå nått jag pillat lite på.

Inte 40k, men ändå nått jag pillat lite på.

Väldigt snygg, men kanske en smula top-heavy. 
Skulle nog ta och ljusa upp hans hy en smula dock, eller snarare lätta lite på skuggorna i ansiktet.
Skulle nog ta och ljusa upp hans hy en smula dock, eller snarare lätta lite på skuggorna i ansiktet.
Basen är lite stor ja, men den ska ju inte spelas med. Nått som legat och samlat damm länge så det var dags att ge den lite färg. Ja, huden är långt ifrån klar. Han ska få en rödare ton i ansiktet så det inte blir så skarpa veck i pannan framför allt. Sen är det ju en del kvar på resten av modellen också, men det kommer längre fram:)
Lite mer gjort. Ska antagligen börja med målandet imorgon

En bild säger mer än 1000 kaniner