Verkar som hårspray ger lite små konstig textur på modeller, syns dock endast om man kollar riktigt nära. Syns bäst på han i luckan så nästa gång ska jag nog ta bort crew innan jag sprayar, eller kanske använda maskeringstejp.
jag gillar det sten hårt, den belv ju super bra till slut. jag prova mig på hårspray saken, men det gick åt skogen för min del. glömde helt bort att slänga på ett lager med varnis dho >_<
blir att leka lite mer med den tekniken när man har mer tid. bra jobbat iaf, ska bli roligt att få spela lite gran mot dig sen i sommar.
Ser riktigt bra ut. Det enda jag inte gillar är att man ser ögat så tydligt. Det är iofs en smaksak men jag tycker det ser knepigt ut då resten av modellen känns "realistiskt" målad.
Har själv målat den där modellen vid tillfälle. Asnajs. Ännu roligare är den "leviterande" Rouge Psykern.
åh herregud vilken snygg armé, helt sjukt. ogrynen med kriegsoldaten, huden framför allt. helt sjukt.
jag tycker ögat på magistern ser bra ut. men jag blir lite nyfiken varför det är rött, alla andra ögon har varit gula? är det för att färgerna på hans tyger drar mer åt det röda hållet? schysst med rena, tydliga färger bland allt weatheringkaos och blekta tyger.
Gjorde ögat lite mindre vet inte om det vart så stor skillnad, lite bättre kanske.
Testade att måla lite lite source lighting på en plasma snubben i chimeran, ska nog göra det på plasma veteranerna också.
Lite plague marines som blev i ett annat färg schema. Boltrarna är inte klara än, vet inte om jag är riktigt nöjd med huden då den nästan smälter ihop med deras power armour.