En massa planer och en massa modeller under uppbyggnad och i olika stadier av förberedelser, men är iaf klar med första modellen som sätter färgschemat och "tonen" för armén.
Den är också tänkt att kunna passa in med mina snöbasade Space Wolves, men ändå klart sticka ut så allt inte blir en stor röra.
Bilder:




Tanken är som synes snötema, utan att bli allt för kritvitt. Samtidigt som jag vill ha ordentlig weathering på infantry vill jag inte att det ska ta överhanden. Just den här modellen är ur kommande Company Command Squaden. De olika enhetstyperna kommer få kännetecknande små skillnader sedan.
Hope you like.




