Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Riktigt snygg.
Men det finns 2 saker som du kan enkelt bättra på den.. shade på det vita och en highlight på det svarta.
Just de två färgerna på flyern ser lite för platta som de är nu.
Men ta inte illa upp, den är riktigt snygg!
Men det finns 2 saker som du kan enkelt bättra på den.. shade på det vita och en highlight på det svarta.
Men ta inte illa upp, den är riktigt snygg!
- bolterochkniv
håller inte med, tycker att de vita och svarta ytorna bryter av skönt mot resten av karossen som är mindre monokrom.
Elias Österlund
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
Awesome eldar-färgschema!
Mer eller mindre färdig idag.

Castellan Garran Crowe.

Castellan Garran Crowe.
Ohh... Riktigt snygg!Jonke skrev:Slutligen målat klart min Nightwing motiverad av att den slutligen fått vettiga regler och poäng och att vi nu har 40K: Flyer edition
Tack alla! Motiverande att folk tycker det ser bra ut.
Har också funderat på det, men inte bestämt mig än så fortsätter som jag gjort hittills ett tag till.Rashia skrev:Riktigt snygg.
Om Eldarflygaren: ser helt super ut. Men jag tror ändå att den skulle må bra av en highlight på det svarta på vingarna/kroppen. Det skulle göra den ännu mer poppig. 
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Som den här?Serpent skrev:Om Eldarflygaren: ser helt super ut. Men jag tror ändå att den skulle må bra av en highlight på det svarta på vingarna/kroppen. Det skulle göra den ännu mer poppig.
Argh. Gå och dö.Samuel skrev:Som den här?Serpent skrev:Om Eldarflygaren: ser helt super ut. Men jag tror ändå att den skulle må bra av en highlight på det svarta på vingarna/kroppen. Det skulle göra den ännu mer poppig.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Målade klart denna igår...

Och den andra har fått lite transfers...

Postade bilderna här också då trafiken eller åtminstone kommentarerna verkar utebli i målartråden.
Jag postar alltså bilder på dessa Grå Knektar i min "Zone Mortalis"-tråd om man vill följa utvecklingen.

Och den andra har fått lite transfers...

Postade bilderna här också då trafiken eller åtminstone kommentarerna verkar utebli i målartråden.
Jag postar alltså bilder på dessa Grå Knektar i min "Zone Mortalis"-tråd om man vill följa utvecklingen.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.