Hjälp med kompetitiv lista med få modeller
Hjälp med kompetitiv lista med få modeller
Hej,
Jag funderade på om det är möjligt att bygga en kompetetiv lista med få modeller som kompar relativt bra. Vilken armé ska man spela emd då och ungefär uppbyggnad?
/MVH Emil
Jag funderade på om det är möjligt att bygga en kompetetiv lista med få modeller som kompar relativt bra. Vilken armé ska man spela emd då och ungefär uppbyggnad?
/MVH Emil
-
the godfather
Re: Hjälp med kompetitiv lista med få modeller
logan grimnar och två nävar space wolf terminators.
Är de troop? Vad kompar den? Är den kompetetiv?
Du ska lira daemonhunters med tre Land Raiders fyllda med Terminarors och Grey knights såklart! 
fauh skrev:Det är lugnt, jag väger upp det med att vara ytterst inkompetent!
Deathwing med två landraiders är väl annars vara något att fundera över, borde ge runt 30-40 i komp skulle jag tro.
Alexander Merinen
Wolf Guard blir troops om man har Logan
En bild säger mer än 1000 kaniner
Space Wolves med Logan är Deathwing, fast bättre.Zurken skrev:Deathwing med två landraiders är väl annars vara något att fundera över, borde ge runt 30-40 i komp skulle jag tro.
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Nja. Dom missar ju en del viktiga element från DA. TEx billga TH/SS terminators och scoutande teleporthomers i combo med DWA. Vill man bara ha nån enstaka enhet terminators är ju SW mycket bättre, vill man ha många blir det för dyrt.HeadWar skrev:Space Wolves med Logan är Deathwing, fast bättre.Zurken skrev:Deathwing med två landraiders är väl annars vara något att fundera över, borde ge runt 30-40 i komp skulle jag tro.
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Hur tänker du nu?HeadWar skrev:Space Wolves med Logan är Deathwing, fast bättre.Zurken skrev:Deathwing med två landraiders är väl annars vara något att fundera över, borde ge runt 30-40 i komp skulle jag tro.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
dyrare = färre modeller?Katarsis skrev:Hur tänker du nu?HeadWar skrev:Space Wolves med Logan är Deathwing, fast bättre.Zurken skrev:Deathwing med två landraiders är väl annars vara något att fundera över, borde ge runt 30-40 i komp skulle jag tro.
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!