Shadowgames 19-21 okt
Moderator: Tjarls
Re: Shadowgames 19-21 okt
Vi ska iaf försöka jämna ut det hela lite med att åka ner några dalmasar 
Jag tänkte också lämna cheddaren hemma (det är inte mitt fel att prinsar flyger!) och vädra lite favoritmodeller istället.
Mathias Lamu
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-
Uppsala - VSSU
-
Johannesson
Köp inga vingar, då... garanterat utanför ostbrickan.kelaino skrev:(det är inte mitt fel att prinsar flyger!)
"Then it comes to be that the soothing light at the end of your tunnel was just a freight train comin' your way" - No Leaf Clover
-
Gonka Koff
Jag kommer bara ta med mig massa snälla gubbar, kommer säkert reta upp Serpent ändå på grund av min dialekt, det får räcka 
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Då kommer mina elaka gråa gubbar att bli ännu mer frustrerade när de får stryk av dig.Gonka Koff skrev:Jag kommer bara ta med mig massa snälla gubbar, kommer säkert reta upp Serpent ändå på grund av min dialekt, det får räcka
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Då kommer min favoritmodell inte att vara WTSIWYGJohannesson skrev:Köp inga vingar, då... garanterat utanför ostbrickan.kelaino skrev:(det är inte mitt fel att prinsar flyger!)
Mathias Lamu
Uppsala - VSSU
Uppsala - VSSU
Vi köper "The relic" rakt av när det gäller hur man får flytta sig skatter ^^Gonka Koff skrev:Jag har funderat lite på "get the supply, drop the supply". Som det är skrivet nu antar jag att en enhet eldar jetbikes har god chans att plocka på sig de flesta guldmynten redan i runda ett, med en förflyttning mellan 50-60"! Ett förslag är att man inte tillåts plocka mynt om man antingen turbo-boostar eller springer, eftersom man då borde ha lite svårt att hinna med. En strängare variant är att det bara är i movementfasen man får plocka.
Detta kommer infogas i den slutgiltiga versionen.
Härligt att se peppen förresten! Allt trashtalk inte bara uppskattas utan välkomnas
Nu blir det dubbel storm röv, 3 dreads, vindicare, cotaze och annat fan skap!Serpent skrev:Du räknas som stockholmare...
Robin Kinnunen har nu även anmält sig till denna giganternas kamp 
Även en betalning från Melker Gren noterad
Även en betalning från Melker Gren noterad