TOK34 - Endagars inför lagturnering
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: TOK34 - Endagars inför lagturnering
Om det bestäms att den nya codexen gäller på team tournament, så tror jag att den även kommer vara tillåten här, även om mallen inte hinner bli klar till denna turnering.
Alexander Merinen
Ja vi får väl köra något subjektivt till denna turneringen om IASLen inte hinner bli klar. Codexen verkar ju komma strax efter den 5e så chansen att IASL har kommit är nog ganska stor (om jag får gissa)Zurken skrev:Om det bestäms att den nya codexen gäller på team tournament, så tror jag att den även kommer vara tillåten här, även om mallen inte hinner bli klar till denna turnering.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Tim Sjöholm är med! 
Richardh Mårtensson vill vara med!

Given anmälan från Olof Estrella.
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com
Fixat!Olof skrev:Given anmälan från Olof Estrella.
22st nu
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
- Skcuzzlebumm
Neil ska med 
refabricated skrev:Och jag som tänkte spela fluff...
Great!
I feel like Epidemus (toll:23)
I feel like Epidemus (toll:23)
Oskar Johansson och Joppe Josefsson vill lära sig allas vårt favoritspel för sjätte gången! Joppe skall dessutom vinna!
Jepp. Joppe anmäler sig.
Vi har säkert platser i bilen över också, GBG-Varberg-GBG
Vi har säkert platser i bilen över också, GBG-Varberg-GBG