Säljer några obrutna 40k modeller;
1x chaos defiler 250 kr
1x spacemarine commander + chaplain med jumppack (failcast) 100kr
Finns i stockholms området.
(Säljes) WH40k Chaos defiler / SM commander o chaplain
Moderator: Katarsis
-
Claimh_Solais
Re: (Säljes) WH40k Chaos defiler / SM commander o chaplain
streber skrev:Säljer några obrutna 40k modeller;
1x chaos defiler 250 kr
1x spacemarine commander + chaplain med jumppack (failcast) 100kr
Finns i stockholms området.
Kan jag få bild på chapen med jumpack ? kan va intreserad
du skriver failcast så vill nog ha bild om det är en dålig modell är den ju knappast värd 100kr
Ledsen för om jag var lite oklar - finecast är det på chaplain gubben o det är lite sådana minibubblor man får på dom ibland - därav "failcast". Tyckte att grejen han har i handen var lite krokig men det är bara att värma upp i varmt vatten o räta ut - men det där vet du säkert eftersom du tar kommissioner;)
Jag vill ha 100 för båda SM figurerna vilket är mycket bra pris för oöppnade modeller oberoende av finecastens kvalitet.
Jag vill ha 100 för båda SM figurerna vilket är mycket bra pris för oöppnade modeller oberoende av finecastens kvalitet.
Jag skulle vilja ha din Defiler. Fattar jag rätt i min febersnurra att den ligger kvar i lådan och är som den skall vara? Skall du eller nån ner till varberg i helgen och spela så kan man lösa transport dit?streber skrev:Säljer några obrutna 40k modeller;
1x chaos defiler 250 kr
Joey_Boy skrev:Jag skulle vilja ha din Defiler. Fattar jag rätt i min febersnurra att den ligger kvar i lådan och är som den skall vara? Skall du eller nån ner till varberg i helgen och spela så kan man lösa transport dit?streber skrev:Säljer några obrutna 40k modeller;
1x chaos defiler 250 kr
Jag ska inte ner - spelar inte eftersom jag har fullt upp med med annat (barn o sånt...). Kan skicka det till dig via jobbet - då slipper du frakten men måste betala in halva beloppet i förskott. O ja den är oöppnad med plasten kvar.
Skicka kontonummer och tele osv via ett PM så fixar vi det.
Allt är bokat/sålt...