Zone Mortalis "A Tale..."
Re: Zone Mortalis "A Tale..."
Efter förslag av Erik så ska även power cells till power weapons ritas dit på formuläret...
Har för övrigt varit och shoppat inför tillställningen. Inväntar lite bitz också.
Alla som ska delta uppmanas också att bidra till bitz-poolen inför byggandet av special karaktärer. Har ni förslag på "händelsekort", scenarion och annat skoj så pma.
Har för övrigt varit och shoppat inför tillställningen. Inväntar lite bitz också.
Alla som ska delta uppmanas också att bidra till bitz-poolen inför byggandet av special karaktärer. Har ni förslag på "händelsekort", scenarion och annat skoj så pma.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Införskaffat 200st ziplock-påsar. Nu ska här sorteras bitz...
30 "blanka" spelkort med tillhörande plastfickor införskaffade...
30 "blanka" spelkort med tillhörande plastfickor införskaffade...
vart hittade du dem? min googlefu har gjort att jag trillat in på claes ohlsson men när jag väl är i närheten av en sån butik som är öppen så hade de bara fryszipbags.Röde skrev:Införskaffat 200st ziplock-påsar. Nu ska här sorteras bitz...
Ja' än't bittä'!
Jag köpte mina på Medmerabutiken i Linköping. Det är en hobbybutik som säljer pärlor och annat i lösvikt. Såg att de går att beställa från Alphaspel på nätet.Halvar skrev:vart hittade du dem? min googlefu har gjort att jag trillat in på claes ohlsson men när jag väl är i närheten av en sån butik som är öppen så hade de bara fryszipbags.Röde skrev:Införskaffat 200st ziplock-påsar. Nu ska här sorteras bitz...
http://alphaspel.se/shop/662-Plastfickor?p=2
Jag har en 6 påsar bitz till oss
bla 10 st phobos pattern bolters 
Hen!? Kan du va själv gubbkärring!
Nytt formulär:
- Bilagor
-
- zonenformulär2.docx
- (52.64 KiB) Nerladdad 106 gånger
Kjell o company har jag köpt knark-påsar på.Halvar skrev:vart hittade du dem? min googlefu har gjort att jag trillat in på claes ohlsson men när jag väl är i närheten av en sån butik som är öppen så hade de bara fryszipbags.Röde skrev:Införskaffat 200st ziplock-påsar. Nu ska här sorteras bitz...
Ser bra ut Roger, fast jag tycker du borde individualisera bilderna på marines lite 
Hen!? Kan du va själv gubbkärring!
Du har ju en digital kopia av formuläret så du kan fixa det själv efterhand...Arioch skrev:Ser bra ut Roger, fast jag tycker du borde individualisera bilderna på marines lite