Tror det blir väldigt lite med mindre än 9 bitar. Och till nio bitar passar 3 små och 1 stor perfekt!Denkan skrev:@Röde.
Jag är grymt sugen på att skaffa en egen Zon.
Hur många bitar tycker du är minimum att köpa? är det monsterköpet på 350£ som gäller eller räcker det med hälften?
Hur många dörrar rekomenderar du till respektive köp?
Zone Mortalis "A Tale..."
Re: Zone Mortalis "A Tale..."
@ Denkan. Jag äger själv 10 bitar, 4 små dörrar och 1 stor dörr. Det räcker en bra bit. När vi spelar så här knasigt med många spelare så hade det förstås varit tufft med fler bitar. Jag överväger att köpa 5-6 bitar till. Det enda som gör att jag avvaktar är ekonomi just nu. Får se framåt nyåret nu när vi lärarförbundare äntligen ska få ut vår retroaktiva löneökning från april och framåt... Du som är Nyköpingsbo får väl ta och titta förbi nere hos mig och kolla på zonbitarna live.
Ska försöka hinna måla lite ikväll alt. börja montera benen på min Ironclad.
Ska försöka hinna måla lite ikväll alt. börja montera benen på min Ironclad.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
[quote="Röde"]@ Denkan. Jag äger själv 10 bitar, 4 små dörrar och 1 stor dörr. Det räcker en bra bit. När vi spelar så här knasigt med många spelare så hade det förstås varit tufft med fler bitar. Jag överväger att köpa 5-6 bitar till. Det enda som gör att jag avvaktar är ekonomi just nu. Får se framåt nyåret nu när vi lärarförbundare äntligen ska få ut vår retroaktiva löneökning från april och framåt... Du som är Nyköpingsbo får väl ta och titta förbi nere hos mig och kolla på zonbitarna live.
[quote]
skulle vara grymt nice att få se det IRL. Tror herr Bergstedt också skulle gilla det.
det skall dock passa in med familj, jobb och det där som kallas liv... :S
[quote]
skulle vara grymt nice att få se det IRL. Tror herr Bergstedt också skulle gilla det.
mvh:
Dennis
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
Dennis
http://www.garagegamers.sePärssi skrev:klart vi gör, jag vill inte vara ensam gris...Denkan skrev:jag vet att ni saknar mig så jag kommer
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
Jag och någon mer från Linköping/Norrköping kanske ska titta upp till Nyköping och umgås lite vid tillfälle?Denkan skrev:Röde skrev:@ Denkan. Jag äger själv 10 bitar, 4 små dörrar och 1 stor dörr. Det räcker en bra bit. När vi spelar så här knasigt med många spelare så hade det förstås varit tufft med fler bitar. Jag överväger att köpa 5-6 bitar till. Det enda som gör att jag avvaktar är ekonomi just nu. Får se framåt nyåret nu när vi lärarförbundare äntligen ska få ut vår retroaktiva löneökning från april och framåt... Du som är Nyköpingsbo får väl ta och titta förbi nere hos mig och kolla på zonbitarna live.
Inspirerad av benmannen och Anchalagons tråd här intill så har jag nu kommit igång med att grunda Zone Mortalis-terräng. Tackar!
Alla bitarna (utom dörrarna) har nu fått första lagret brun (Scorched). Nu är det lunchpaus och sedan lager två. Snakebite.
Och då var alla 10 bitar målade i 2 nyanser. Ont i ryggen...
Nu ska jag lägga lite mer metall på "provbiten" och försöka lista ut vad jag gör sen... Skönt att ha kommit igång med terrängen. Tråkigt att lägga upp bilder på spel i zonen när den varit omålad.
Nu ska jag lägga lite mer metall på "provbiten" och försöka lista ut vad jag gör sen... Skönt att ha kommit igång med terrängen. Tråkigt att lägga upp bilder på spel i zonen när den varit omålad.
Röde skrev:Denkan skrev:Jag och någon mer från Linköping/Norrköping kanske ska titta upp till Nyköping och umgås lite vid tillfälle?Röde skrev:@ Denkan. Jag äger själv 10 bitar, 4 små dörrar och 1 stor dörr. Det räcker en bra bit. När vi spelar så här knasigt med många spelare så hade det förstås varit tufft med fler bitar. Jag överväger att köpa 5-6 bitar till. Det enda som gör att jag avvaktar är ekonomi just nu. Får se framåt nyåret nu när vi lärarförbundare äntligen ska få ut vår retroaktiva löneökning från april och framåt... Du som är Nyköpingsbo får väl ta och titta förbi nere hos mig och kolla på zonbitarna live.
Jag hänger gärna med. (Bor i Norrköping)
eller så bokar vi en helg med pilsner och döda djur ... och umgåsas med folket från nyköping?;)
Hen!? Kan du va själv gubbkärring!