Tackar!
Figgarna i DV är riktigt fina, just chaos figurerna kändes det som att 1 lr 2 av dom var lite skumt ihop satta men det vart ju sjyst ändå.
Nu är iaf alla 7 chosen målade så härnäst står Hellbruten på tur. Men är lite sugen på en deathwing som mellanstickare kanske
Får hoppas att "nya hawk turqois" är lika bra som den gamla då det känns som att det är den som är nyckeln till hela OSL effekten. Apropå färger så har jag gått och velat fram och tillbaka ang färger här i en vecka nu. Var inne på att köpa ett sett med 72 model air färger men insåg att det kanske är många nyanser som det inte kommer användas så mycket. Men det är inte lätt att bestämma sig för vilka man ska plocka löst heller om man inte ska det till nått speciellt. Sen så är jag lite sugen på att känna på dom nya GW färgerna ordentligt då jag bara har en handfull olika just nu. Var inne ett tag på att riktigt blanda och ge och köpa lite av varje GW, vallejo(både vma och vmc) lite lifecolor och nån flaska ak-interactive men slog det ur hågen också. Har till 99% bestämt mig för att köpa 50/50 GW/VMA och göra en utvärdering därifrån. Jag gillar ju inte vallejos separations problem men gillar de få VMA jag har. Men har alltid gillat GW:s gammla färger, men hur är dom nya och då menar jag inte i nyanser lr färgstyrka utan hur dom beter sig. Hur är dom att glaze:a hur är dom att göra washer av osv osv
Spåra hur lite här men och är så dålig på att skriva längre sammanhängande texter men det är ju min logg/blogg så

Hoppas det kanske finns nån mer målar nörd som känner igen sig lr nått
Kommer lite bilder senare ikväll lr i morgon.....