- ImageUploadedByTapatalk1360175338.406698.jpg
- (211.67 KiB) Nerladdad 264 gånger
Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Njaee...John_F skrev:Heldrake..ish
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Haha, har två stycken men kanske blir fler, får se när nya codexet kommerOptimusK skrev:Flogger skrev:Fick ihop den här lille rackaren igår kväll:
Ska bli roligt att börja måla lite Tau
Väldigt fin liten fågel! Bygg en armé med dom.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Funkar inte alls eller?Röde skrev:Njaee...John_F skrev:Heldrake..ish
Jag gillar den, men skulle behöva bli lite mer chaos:ig.
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Inte för att verka taskig men den funkar inte alls imo. Det ser mest ut som en valkyrie med två missiler med händer (som dessutom ser ut som om de sitter på fel sida, i.e tummarna) och en konstigt ditnaglad kran i fronten som bör flyga av så fort det blir lite luftmotstånd. =/John_F skrev:Funkar inte alls eller?Röde skrev:Njaee...John_F skrev:Heldrake..ish
Men hey! Det vanliga tillvägagångssätt är väl nu för tiden att allt funkar bara du säger till innan. Så absolut det är en Helldrake, eller Stormraven eller Harpy. =p
-
katzenjammer
Om du t.ex. bara hade gjort så att du hade drak halsen och huvudet iställer för cockpiten på vendettan hade det funkat mycket bättre.
Nu känns det mer bara som vendetta som hör hemma i en alierad IG detachment till en choas lista "/
Nu känns det mer bara som vendetta som hör hemma i en alierad IG detachment till en choas lista "/
Här är Heldraken jag jobbar på iallafall.

Mycket jobb kvar, men jag är riktigt nöjd med min kitbash. Från fot till vingtipp så är han lika hög som en vanlig Heldrake, men jag ska nog sätta han på en bas som höjer upp honom lite till. En TOK-style kulle i basplatte storlek kanske, vi får se.
Håller på och slänger ihop en Helbrute med bitsen som blev över, är inte lika nöjd med hur den blev men då den blev ihoplimmad lite spontant utan en tanke mer än "ja, dessa två bitsen passar kanske..." så får jag leva med den, helt fel blir den iallafall inte.

Mycket jobb kvar, men jag är riktigt nöjd med min kitbash. Från fot till vingtipp så är han lika hög som en vanlig Heldrake, men jag ska nog sätta han på en bas som höjer upp honom lite till. En TOK-style kulle i basplatte storlek kanske, vi får se.
Håller på och slänger ihop en Helbrute med bitsen som blev över, är inte lika nöjd med hur den blev men då den blev ihoplimmad lite spontant utan en tanke mer än "ja, dessa två bitsen passar kanske..." så får jag leva med den, helt fel blir den iallafall inte.
- Styranimon
Den var riktigt cool!