Vad har du målat osv idag?
-
katzenjammer
Re: Vad har du målat osv idag?
Åh vilka tuffa obbar! Det är synd att de inte är grövre, men sånt kan man bortse från om figgarna ser så bra ut.
Flesh is a design fault
Vad har du målat osv idag?
Snygga gubbar/obbar. 
Nästan klar med en defence line

Försökte få lite hjälp med slitage, men de var aldeles för försiktiga

Försökte få lite hjälp med slitage, men de var aldeles för försiktiga

En bild säger mer än 1000 kaniner
Nä, men jag försöker fixa riktiga skavens
- bolterochkniv
imp skrev:Nä, men jag försöker fixa riktiga skavens
öööh..hur då?
Elias Österlund
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
Vet inte om du skojar eller inte men titta på den senaste bilden.bolterochkniv skrev:imp skrev:Nä, men jag försöker fixa riktiga skavens
öööh..hur då?
Genetisk manipulation av Rattus norvegicus, så inget särskilt avanceratbolterochkniv skrev:imp skrev:Nä, men jag försöker fixa riktiga skavens
öööh..hur då?
Go-go-gadget cellphone camera!
Lite uppföljning på Skorpan, nu när han är målad. Vinner inga golden daemons, men jag gillar honom ändå. :>

Behöver fortfarande en bas till aset. Locket till en glasslåda kanske...
Draken jag postade ett par sidor bak, nu med lite mer färg och början på en basplatta, så nu är han både längre och högre än den vanliga draken, så ingen vettig människa lär börja gnälla på avsaknaden av flygpinne.

Inte färdigmålad.
Så, med två stora kitbash/konverteringar så blir det ju oftast en fasligt massa bits över, så lite på impuls så började jag limma på dem och slutade upp med den här krabaten. Jag är inte så jätteförtjust i han själv, hade gärna gjort om armarna helt på honom men bitsen tog slut så det fick bli som det blev. Vill minnas att Jimmy sa att han tyckte nästan att denna blev bättre än draken, så även om jag inte är nöjd, så får jag väll ge med mig att han inte blev helt fel.

Inte färdigmålad han heller.
(Måste även säga att DG-dredden som postades nyligen blev sjuuukt nice. Gillar normalt vis inte Contemptor varianten, men den blir jag tvungen att göra ett undantag för...)
Lite uppföljning på Skorpan, nu när han är målad. Vinner inga golden daemons, men jag gillar honom ändå. :>

Behöver fortfarande en bas till aset. Locket till en glasslåda kanske...
Draken jag postade ett par sidor bak, nu med lite mer färg och början på en basplatta, så nu är han både längre och högre än den vanliga draken, så ingen vettig människa lär börja gnälla på avsaknaden av flygpinne.

Inte färdigmålad.
Så, med två stora kitbash/konverteringar så blir det ju oftast en fasligt massa bits över, så lite på impuls så började jag limma på dem och slutade upp med den här krabaten. Jag är inte så jätteförtjust i han själv, hade gärna gjort om armarna helt på honom men bitsen tog slut så det fick bli som det blev. Vill minnas att Jimmy sa att han tyckte nästan att denna blev bättre än draken, så även om jag inte är nöjd, så får jag väll ge med mig att han inte blev helt fel.

Inte färdigmålad han heller.
(Måste även säga att DG-dredden som postades nyligen blev sjuuukt nice. Gillar normalt vis inte Contemptor varianten, men den blir jag tvungen att göra ett undantag för...)
Niklas skrev:Skorpan
Astuffa modeller alla tre, speciellt draken in my humble(d) oppinion
Mathias Lamu
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-