Nice Nurgle också
Vad har du målat osv idag?
- Styranimon
Re: Vad har du målat osv idag?
Wow vilka pods! Grymt!
Nice Nurgle också
Nice Nurgle också
-
Valrosskorv
Måste säga att jag älskar att du gjorde mögelsvampen så pass ljus; de flesta nurglegrejer är mörka och trista, men förruttnelse är ju även ett glatt pottpuri av färger! Två tummar upp!Flogger skrev:Så gott som färdig, tillräckligt för att vara med i helgen![]()
provade färgschema på mina nya mörker eldar idag.
tror att jag kommer att köra på någonting liknande.
snygga poddar btw! cool ide.
tror att jag kommer att köra på någonting liknande.
snygga poddar btw! cool ide.
min blogg http://swepaint.bloggaren.net
Äntligen klar med Spawn och kultister! Nu behöver jag bara måla fem infanterister, åtta Raptors och en prins så är GothConlistan klar...
Kultister:
Som ni ser kunde jag inte låta bli att konvertera nästan alla mina fempoängsgubbar.
Lite huvuden från Flagellanter passade in finfint, tyckte jag.
Mer kultister:
Mer kultister:
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Heavy och Ledare:
Lillchefen vill så gärna vara som storchefen, så han har skaffat sig ett nästan likadant vapen. (Förutom att det inte ger honom I1, plus i styrka och ignorerar saves. Men NÄSTAN!)
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Ser bra ut, Linus!
- speedfreek
GW kallar ett Force Weapon som ser ut som om det var tvåhandat och med egg som yxa...
Eller menar du "That's not an axe"?
Eller menar du "That's not an axe"?
Finns inte Force Lance eller Spear...