DefCon
Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi
Re: DefCon
Skulle gissa på strax under en kilometer däremellan om jag inte minns helt fel.
-
Land_Raider
- Inlägg: 493
- Blev medlem: 15 okt 2008, 07:07
- Ort: Malmö
Re: DefCon
Perfa då blir det tåget då, bokar inte ännu då jag bara är reserv för tillfället.
Kasper om vad hans omkompade arme innehåller: "dödstjärna, 6 pangpang killar, en mega bajsare,2 bautakillar, tre trollare!"
Re: DefCon
på förekommer anledning så postar jag målningskriterier o dyl.
målningspoäng: max 15.
en standard tabletopmålad armé kommer få 13 poäng
det förväntas att alla arméer som ställer upp skall kunna få 13 poäng, dvs lägsta standard är tabletop.
helt omålade/bara grundsprayade modeller får inte användas.
målningspoäng: max 15.
en standard tabletopmålad armé kommer få 13 poäng
det förväntas att alla arméer som ställer upp skall kunna få 13 poäng, dvs lägsta standard är tabletop.
helt omålade/bara grundsprayade modeller får inte användas.
Winning is a theme!
twitter: xdanskx
twitter: xdanskx
Re: DefCon
Anmälda just nu:
1. Oscar Arnell, Inferno Strängnäs
2. Jony Kaijankoski, Inferno
3. Markus Meldo, Inferno
4. Niklas Grammenis, Inferno
5. Joachim Åhs, Inferno
6. Magnus Wendel, OST
7. Pär Nordlund, Gast
8. Stefan Eneman, RT
9. Dennis Palmkvist, HFF
10. David Bilker, ESS
11. Henrik Lampén, Rogue Trader
12. David Gustafsson, LBK
13. Mattias Englund, Rogue Trader
14. Rasmus Berglöf, Rogue Trader
15. Jimmy Hesselberg, RT
16. Theo Svensson, Oberoende och fri
17. Björn Svanholm, rogue trader
18. Daniel Hesselberg, Roguetrader
19. Johan Lindqvist, ESS
20. Simon Bardh, ESS
21. Erik Malm, NROK
22. Markus Fridolfsson, nrok
23. Andy Kjellner, DMF
24. Per Ps Svensson, LBK
25. Hamza Licina, DMF
26. Daniel Leidermark, LBK
27. Jesper Unander-Scharin, Roguetrader
28. Anders Erestam, Ylva
29. Joakim Rapp, Rogue Trader
30. Fredrik Eriksson, RT
31. Andreas cadelin, LBK
32. Stefan Fällström, Dalcon
33. Joakim Blom, NROK
34. Jon Hallin, Ylva
35. Olof Esters, RT, Ylva
36. Fredrik Landelius, Ylva
37. Stefan Hedström, LBK
38. Per Malmberg, Ingen
39. Per Ström, Ylva
40. Karl-Johan Walander, ingen
==================================
41. Christofer Andersson, ingen
42. Richard Petersson, -
43. Christoffer Hellberg, RT
44. Dag Samuelsson, DMF
45. Tommy Nilsson, 4G
46. Martin Karlsson, OST
47. Roger Ringius, GOB
48. Ola Moraeus, GOB
49. Jakob Friedrichsen, Nrok
50. Oscar Knutsson, Little brother Kevin 2010
51. Mats Weingård, Dalcon
52. Erik Ivarsgård, Dalcon
53. Pierre Ohlsson, LBK
54. Christoffer Nilsson, DMF
55. Andreas Salomonsson, RogueTrader
56. Christoffer Gunnarsson, Ingen
57. Kasper Ornstein Mecklenburg, DMF
58. Jens Varga, DMF
de som inte är på platserna 1-40 är just nu placerade på reservlistan.
det finns en god chans att vi kommer ta emot fler än 40 personer i turneringen, det beror på hur många bord de andra spelen behöver..
1. Oscar Arnell, Inferno Strängnäs
2. Jony Kaijankoski, Inferno
3. Markus Meldo, Inferno
4. Niklas Grammenis, Inferno
5. Joachim Åhs, Inferno
6. Magnus Wendel, OST
7. Pär Nordlund, Gast
8. Stefan Eneman, RT
9. Dennis Palmkvist, HFF
10. David Bilker, ESS
11. Henrik Lampén, Rogue Trader
12. David Gustafsson, LBK
13. Mattias Englund, Rogue Trader
14. Rasmus Berglöf, Rogue Trader
15. Jimmy Hesselberg, RT
16. Theo Svensson, Oberoende och fri
17. Björn Svanholm, rogue trader
18. Daniel Hesselberg, Roguetrader
19. Johan Lindqvist, ESS
20. Simon Bardh, ESS
21. Erik Malm, NROK
22. Markus Fridolfsson, nrok
23. Andy Kjellner, DMF
24. Per Ps Svensson, LBK
25. Hamza Licina, DMF
26. Daniel Leidermark, LBK
27. Jesper Unander-Scharin, Roguetrader
28. Anders Erestam, Ylva
29. Joakim Rapp, Rogue Trader
30. Fredrik Eriksson, RT
31. Andreas cadelin, LBK
32. Stefan Fällström, Dalcon
33. Joakim Blom, NROK
34. Jon Hallin, Ylva
35. Olof Esters, RT, Ylva
36. Fredrik Landelius, Ylva
37. Stefan Hedström, LBK
38. Per Malmberg, Ingen
39. Per Ström, Ylva
40. Karl-Johan Walander, ingen
==================================
41. Christofer Andersson, ingen
42. Richard Petersson, -
43. Christoffer Hellberg, RT
44. Dag Samuelsson, DMF
45. Tommy Nilsson, 4G
46. Martin Karlsson, OST
47. Roger Ringius, GOB
48. Ola Moraeus, GOB
49. Jakob Friedrichsen, Nrok
50. Oscar Knutsson, Little brother Kevin 2010
51. Mats Weingård, Dalcon
52. Erik Ivarsgård, Dalcon
53. Pierre Ohlsson, LBK
54. Christoffer Nilsson, DMF
55. Andreas Salomonsson, RogueTrader
56. Christoffer Gunnarsson, Ingen
57. Kasper Ornstein Mecklenburg, DMF
58. Jens Varga, DMF
de som inte är på platserna 1-40 är just nu placerade på reservlistan.
det finns en god chans att vi kommer ta emot fler än 40 personer i turneringen, det beror på hur många bord de andra spelen behöver..
Senast redigerad av 1 xdanskx, redigerad totalt 12 gånger.
Winning is a theme!
twitter: xdanskx
twitter: xdanskx
-
ZimmeZitron
- Inlägg: 120
- Blev medlem: 09 okt 2008, 20:44
Re: DefCon
Är det best painted-tävling som vanligt? Det brukar alltid vara kul att kika lite på de snyggaste arméerna...xdanskx skrev:på förekommer anledning så postar jag målningskriterier o dyl.
målningspoäng: max 15.
en standard tabletopmålad armé kommer få 13 poäng
det förväntas att alla arméer som ställer upp skall kunna få 13 poäng, dvs lägsta standard är tabletop.
helt omålade/bara grundsprayade modeller får inte användas.
"When a player is the best in his position in the world and doesn’t play for Real Madrid, you have to consider it a waste."
- Sergio Ramos
- Sergio Ramos
Re: DefCon
japp det är detZimmeZitron skrev:Är det best painted-tävling som vanligt? Det brukar alltid vara kul att kika lite på de snyggaste arméerna...xdanskx skrev:på förekommer anledning så postar jag målningskriterier o dyl.
målningspoäng: max 15.
en standard tabletopmålad armé kommer få 13 poäng
det förväntas att alla arméer som ställer upp skall kunna få 13 poäng, dvs lägsta standard är tabletop.
helt omålade/bara grundsprayade modeller får inte användas.
Winning is a theme!
twitter: xdanskx
twitter: xdanskx
-
Jocke Rapp
- Site Admin
- Inlägg: 3501
- Blev medlem: 19 aug 2008, 16:38
- Ort: Göteborg
Re: DefCon
Faktiska förslag till uppdragen: Höj VP för objektiven i uppdrag 3-5 med 150 poäng styck. Och sätt en maxgräns på hur många VP man kan få från missions till 1200.
Re: DefCon
Får fixa en Jedi modell så jag Auto vinner mot Star wars Tua, ifall dem ska spelas och jag möter dem 
- speedfreek
- Inlägg: 6927
- Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
- Ort: Göteborg
Re: DefCon
Tue stavar sitt namn med e och han spelar oftast DH...