Captaingallas skrev:Jo kanske nästa år!
Jag ser dock inte min Harridan som en Harry, det är ju en Gargoyle-mamma.
Sherrygan the Harridan, typ.
Massa roliga namn till nids!
Tervy, Trygve, Harry, Dum-dum, Chili con Carnifex osv.
Captaingallas skrev:Jo kanske nästa år!
Jag ser dock inte min Harridan som en Harry, det är ju en Gargoyle-mamma.
Sherrygan the Harridan, typ.

Captaingallas skrev:Ser bra ut!
Jag tänkte mig magneter på mina vingar, har du bara pins eller både och?
Kanske kan du slänga in några modeller på nästa update-bild så det framgår hur gigantisk Harry är,
bara för skojs skull?