Harridan på 3 dagar

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Re: Harridan på 3 dagar

Inlägg av Flogger »

Fick vingarna grundade idag och flying standet målat. Imorn kommer det riktiga arbetet med vingarna och sedan det sista på kroppen och sen är den nog helt ok att spela med till på söndag! :)

Captaingallas skrev:Jo kanske nästa år! :)

Jag ser dock inte min Harridan som en Harry, det är ju en Gargoyle-mamma.
Sherrygan the Harridan, typ.

Massa roliga namn till nids!

Tervy, Trygve, Harry, Dum-dum, Chili con Carnifex osv. :)
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Användarvisningsbild
bolterochkniv
Inlägg: 591
Blev medlem: 03 sep 2011, 16:17

Re: Harridan på 3 dagar

Inlägg av bolterochkniv »

Harriett?
Elias Österlund

"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Harridan på 3 dagar

Inlägg av Flogger »

Vingarna tar form. 1,5 dagar kvar :p

Bild
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Användarvisningsbild
Kaptenen
Inlägg: 2401
Blev medlem: 19 aug 2012, 07:49

Re: Harridan på 3 dagar

Inlägg av Kaptenen »

Ser bra ut!
Jag tänkte mig magneter på mina vingar, har du bara pins eller både och?

Kanske kan du slänga in några modeller på nästa update-bild så det framgår hur gigantisk Harry är,
bara för skojs skull? :)

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Re: Harridan på 3 dagar

Inlägg av Flogger »

Captaingallas skrev:Ser bra ut!
Jag tänkte mig magneter på mina vingar, har du bara pins eller både och?

Kanske kan du slänga in några modeller på nästa update-bild så det framgår hur gigantisk Harry är,
bara för skojs skull? :)

Bara pins. Räcker gott. Däremot kommer de nog limmas på i framtiden :)


Fixar det imorn. Bara ovansidan av vingarna kvar, samt tänder, tandkött och ögon och sedan är han färdig :)
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Harridan på 3 dagar

Inlägg av Flogger »

Harry tabletop inför helgen :)

Bild

Bild
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Anton
Inlägg: 508
Blev medlem: 11 aug 2009, 12:54
Ort: Göteborg

Re: Harridan på 3 dagar

Inlägg av Anton »

Target acquired.

Ser bra ut, har aldrig sett en sån på riktigt så det ska bli kul.

Användarvisningsbild
Kaptenen
Inlägg: 2401
Blev medlem: 19 aug 2012, 07:49

Re: Harridan på 3 dagar

Inlägg av Kaptenen »

Snygg!! :wub:

Tervigonen ser så liten och pluttig ut intill denna jätte.

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Re: Harridan på 3 dagar

Inlägg av Flogger »

Tack! :D

Kommer nog måla om alla carapace delar på hela armén så de matchar Harry. Han blev så mycket snyggare än de andra :P
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Användarvisningsbild
DHettNeck
Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Inlägg: 11197
Blev medlem: 07 nov 2008, 07:21
Ort: Uppsala

Re: Harridan på 3 dagar

Inlägg av DHettNeck »

Gör det. Han är mycket snyggare ;)
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis

Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015

Skriv svar