Nya Space Marines i Juni!
Det där är bland det absolut mest groteskt fula GW gjort.....ever. Warmachine-fult ta mig tusan.
Tur att FW fortsätter leverera godis, robotar är tillbaka-yay!
-
Claimh_Solais
Re: Nya Space Marines i Juni!
Nej nejIsmeno skrev:Det där är bland det absolut mest groteskt fula GW gjort.....ever. Warmachine-fult ta mig tusan.
Visst dom är inte vackra , men Draken ..Dinobots, Mega super Khornegrejen ...nej GW har gjort värre saker än klumpiga överkill marines
Jag skrattade så jag tappade andan, huga vilka stygelserIsmeno skrev:Det där är bland det absolut mest groteskt fula GW gjort.....ever. Warmachine-fult ta mig tusan.
Hade det på känn dock, det mesta som GW spottat ur sig på senare tid och inte återanvänt från tidigare editioner eller snott från FW har varit horribelt....
-
Silversixx
Oooh, de nya tactical dredd whatever gubbarna var ju hur tuffa som helst!
Nu ångrar jag att jag sålde mina marines
I och med att det kommer nya tacticals, sternguard och vanguard, samt HQ plast, så kanske det inte var så dumt ändå att du sålde dem...Silversixx skrev:Oooh, de nya tactical dredd whatever gubbarna var ju hur tuffa som helst!
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
-
Valrosskorv
Bilder på Vanguard Vets uppe på Dakka, kan inte kopiera (på mobilen). De ser mums ut!
-
Claimh_Solais
Låt mig hjälpaValrosskorv skrev:Bilder på Vanguard Vets uppe på Dakka, kan inte kopiera (på mobilen). De ser mums ut!

Alldeles för mycket bling för min smak. Känns allt mer som att GW gör modeller för kidsen, och FW gör modeller för vuxna män. 
Jo lite så är det nog.Ismeno skrev:Alldeles för mycket bling för min smak. Känns allt mer som att GW gör modeller för kidsen, och FW gör modeller för vuxna män.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.