LBK mallen 2.0 BETA 2 - feedback
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Re: LBK mallen 2.0 BETA 2 - feedback
@MITTZ
Du talar inte för döva öron. Men vi kommer låta det gå en turnering eller två och utvärdera.
Du talar inte för döva öron. Men vi kommer låta det gå en turnering eller två och utvärdera.
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
Tack =)refabricated skrev:@MITTZ
Skulle man då inte bara kunna ändra gränserna för vart spiders kompar?
Tex:
1 The 9th Warpspider, additional 1 for every 3 thereafter
1 first warpspider Exarch with fast shot/spinneret rifle
Ger en större startenhet, men kompar lite fortare efter det
Tex:
1 The 9th Warpspider, additional 1 for every 3 thereafter
1 first warpspider Exarch with fast shot/spinneret rifle
Ger en större startenhet, men kompar lite fortare efter det
Tänker inte stoppa huvudet i "spindelboet" men vill i alla fall ge en stor applåd till er som jobbar med mallen!
/Mattias BT
/Mattias BT
Mattias Lindeberg
Är det ett medvetet val att Space Marines inte har fordonsminus på liknande sätt som andra SM-lag har?
Det är en miss. Vi gjorde Space marines efter att det lagts till i de andra listorna.XecrNist skrev:Är det ett medvetet val att Space Marines inte har fordonsminus på liknande sätt som andra SM-lag har?
-
Johannesson
Bara för att vara säker, gäller komppoängen här endast om man har allies och endast om dessa allies har minst ett fordon?BETA 2 skrev:1 More than 5 AV11-14 vehicles (only if there are allied vehicles in the army, count vehicles from both
detachments)
"Then it comes to be that the soothing light at the end of your tunnel was just a freight train comin' your way" - No Leaf Clover
Jag är helnöjd med ert komparbete, som sånär på att systrar borde få ha 6 fordon innan man får ytterligare ett i komp
Mina T3 brudar är sjukt ömtåliga utan sina hållbara rhinos
Annars, toppenjobb med mallen. Ska bli riktigt intressant att se hur den håller nu på TTT (som står för TOK Team Tournament, men som vi i min familj tycker står för Total TarmTömning...).
*edit Förstod inte att det endast gällde om det var inallierade fordon...
Mina T3 brudar är sjukt ömtåliga utan sina hållbara rhinos
Annars, toppenjobb med mallen. Ska bli riktigt intressant att se hur den håller nu på TTT (som står för TOK Team Tournament, men som vi i min familj tycker står för Total TarmTömning...).
*edit Förstod inte att det endast gällde om det var inallierade fordon...
Senast redigerad av 2 Trulsante, redigerad totalt 17 gång.
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
JaJohannesson skrev:Bara för att vara säker, gäller komppoängen här endast om man har allies och endast om dessa allies har minst ett fordon?BETA 2 skrev:1 More than 5 AV11-14 vehicles (only if there are allied vehicles in the army, count vehicles from both
detachments)
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Jag kan nu bygga en komp 1 arme utan extra inköp! Good work guys!!
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten