Vad har du målat osv idag?
-
katzenjammer
Re: Vad har du målat osv idag?
Hade varit kul att se IRL!
Re:
jag har min aningar?Lottomannen skrev:Jag skulle också vara aspirant, vet precis vem jag skulle ge den till
- Lottomannen
-
jockelinde
- Kontakt:
Gissa vem som kommer på besök.

Nice!
Dock ser det ut att göra mycket ont att ha ryggsäcken så, fastnaglad på ryggen utan remmar...
Dock ser det ut att göra mycket ont att ha ryggsäcken så, fastnaglad på ryggen utan remmar...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Sven-Bertil Taube?jockelinde skrev:Gissa vem som kommer på besök.
En bild säger mer än 1000 kaniner
-
jockelinde
- Kontakt:
Fel. Som straff får du en kastad demolition charge.imp skrev:Sven-Bertil Taube?jockelinde skrev:Gissa vem som kommer på besök.
(En kastad demolition charge är för övrigt också vinsten i denna gissningstävling)
Med eller utan sprint?jockelinde skrev:Fel. Som straff får du en kastad demolition charge.
(En kastad demolition charge är för övrigt också vinsten i denna gissningstävling)
En bild säger mer än 1000 kaniner
-
jockelinde
- Kontakt:
Sprint ingår ej.imp skrev:Med eller utan sprint?jockelinde skrev:Fel. Som straff får du en kastad demolition charge.