The Fast and the Fallen - 1750p Wyche Cult

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Gonka Koff
Inlägg: 2745
Blev medlem: 13 okt 2008, 10:55

Re: The Fast and the Fallen - 1750p Wyche Cult

Inlägg av Gonka Koff »

Man vet aldrig hur det blir, det går säkert att lura in mig i nån fälla eller nåt.
Listan jag spelar är faktiskt den enda jag kunde få till med den kompen och med dom modeller jag har.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin
Inlägg: 5178
Blev medlem: 05 okt 2008, 21:11

Re: The Fast and the Fallen - 1750p Wyche Cult

Inlägg av Katarsis »

benmannen skrev:Jag fick ta bort en Raider och lägga in en Venom istället. Gjorde nog bara armen bättre...
Det kändes som ett utav de konstigaste komp-relaterade mejlen att skicka. Men det blir nog så med Flabbergast-mallen om man inte vill krångla till det för mycket.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

benmannen
Inlägg: 1315
Blev medlem: 20 jun 2010, 10:11

Re: The Fast and the Fallen - 1750p Wyche Cult

Inlägg av benmannen »

Katarsis skrev:
benmannen skrev:Jag fick ta bort en Raider och lägga in en Venom istället. Gjorde nog bara armen bättre...
Det kändes som ett utav de konstigaste komp-relaterade mejlen att skicka. Men det blir nog så med Flabbergast-mallen om man inte vill krångla till det för mycket.
Hehe, ja det är skönt att bli tvingad till att osta till det lite. Jag kunde ju förståss köpt något annat för poängen än en Venom...
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves

benmannen
Inlägg: 1315
Blev medlem: 20 jun 2010, 10:11

Re: The Fast and the Fallen - 1750p Wyche Cult

Inlägg av benmannen »

Här kommer lite bilder. Vilken härrrrlig samling gothrockare!

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves

Användarvisningsbild
Pappersbåt
Inlägg: 219
Blev medlem: 26 mar 2012, 19:20
Ort: Halmstad

Re: The Fast and the Fallen - 1750p Wyche Cult

Inlägg av Pappersbåt »

Modellerna till Razorwing flocken passar grymt bra in i feelingen för armén:)
Älskar kedjorna på fordonen!

Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
Carl Lagerblad
Lottomannen skrev: Jo, det brukar ju vara lite som en fransk bakfylla. Antingen för mycket ost eller för mycket whine.

Gonka Koff
Inlägg: 2745
Blev medlem: 13 okt 2008, 10:55

Re: The Fast and the Fallen - 1750p Wyche Cult

Inlägg av Gonka Koff »

Jättefina! Ska bli kul att glo närmre på
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

benmannen
Inlägg: 1315
Blev medlem: 20 jun 2010, 10:11

Re: The Fast and the Fallen - 1750p Wyche Cult

Inlägg av benmannen »

Tackar tackar!

Den är rolig att spela också. Lite av varje funkar bra för DE... Deepar, hoppar, outflankar, pucklar, dakkar... gör det mesta utom flyger och trollar :)
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves

benmannen
Inlägg: 1315
Blev medlem: 20 jun 2010, 10:11

Re: The Fast and the Fallen - 1750p Wyche Cult

Inlägg av benmannen »

Jahapp. Så blev det inget. Barnvakten för helgen är sjuk.

Crap.

Culten får stanna hemma tyvärr och sikta på nästa äventyr. Nån som vet nån trevlig turnering nu snart?
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves

Användarvisningsbild
Pappersbåt
Inlägg: 219
Blev medlem: 26 mar 2012, 19:20
Ort: Halmstad

Re: The Fast and the Fallen - 1750p Wyche Cult

Inlägg av Pappersbåt »

benmannen skrev:Jahapp. Så blev det inget. Barnvakten för helgen är sjuk.

Crap.

Culten får stanna hemma tyvärr och sikta på nästa äventyr. Nån som vet nån trevlig turnering nu snart?
Satan vad tråkigt :(
Carl Lagerblad
Lottomannen skrev: Jo, det brukar ju vara lite som en fransk bakfylla. Antingen för mycket ost eller för mycket whine.

benmannen
Inlägg: 1315
Blev medlem: 20 jun 2010, 10:11

Re: The Fast and the Fallen - 1750p Wyche Cult

Inlägg av benmannen »

Med lite tur kan jag få agera en ringerarme för en match. Då kommer det en rapport på det ivarjefall :)
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves

Skriv svar