The Fast and the Fallen - 1750p Wyche Cult
-
Gonka Koff
- Inlägg: 2745
- Blev medlem: 13 okt 2008, 10:55
Re: The Fast and the Fallen - 1750p Wyche Cult
Man vet aldrig hur det blir, det går säkert att lura in mig i nån fälla eller nåt.
Listan jag spelar är faktiskt den enda jag kunde få till med den kompen och med dom modeller jag har.
Listan jag spelar är faktiskt den enda jag kunde få till med den kompen och med dom modeller jag har.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Re: The Fast and the Fallen - 1750p Wyche Cult
Det kändes som ett utav de konstigaste komp-relaterade mejlen att skicka. Men det blir nog så med Flabbergast-mallen om man inte vill krångla till det för mycket.benmannen skrev:Jag fick ta bort en Raider och lägga in en Venom istället. Gjorde nog bara armen bättre...
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Re: The Fast and the Fallen - 1750p Wyche Cult
Hehe, ja det är skönt att bli tvingad till att osta till det lite. Jag kunde ju förståss köpt något annat för poängen än en Venom...Katarsis skrev:Det kändes som ett utav de konstigaste komp-relaterade mejlen att skicka. Men det blir nog så med Flabbergast-mallen om man inte vill krångla till det för mycket.benmannen skrev:Jag fick ta bort en Raider och lägga in en Venom istället. Gjorde nog bara armen bättre...
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves
ETC 2009+2010: Dark Elves
Re: The Fast and the Fallen - 1750p Wyche Cult
Här kommer lite bilder. Vilken härrrrlig samling gothrockare!










++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves
ETC 2009+2010: Dark Elves
- Pappersbåt
- Inlägg: 219
- Blev medlem: 26 mar 2012, 19:20
- Ort: Halmstad
Re: The Fast and the Fallen - 1750p Wyche Cult
Modellerna till Razorwing flocken passar grymt bra in i feelingen för armén:)
Älskar kedjorna på fordonen!
Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
Älskar kedjorna på fordonen!
Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
Carl Lagerblad
Lottomannen skrev: Jo, det brukar ju vara lite som en fransk bakfylla. Antingen för mycket ost eller för mycket whine.
-
Gonka Koff
- Inlägg: 2745
- Blev medlem: 13 okt 2008, 10:55
Re: The Fast and the Fallen - 1750p Wyche Cult
Jättefina! Ska bli kul att glo närmre på
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Re: The Fast and the Fallen - 1750p Wyche Cult
Tackar tackar!
Den är rolig att spela också. Lite av varje funkar bra för DE... Deepar, hoppar, outflankar, pucklar, dakkar... gör det mesta utom flyger och trollar
Den är rolig att spela också. Lite av varje funkar bra för DE... Deepar, hoppar, outflankar, pucklar, dakkar... gör det mesta utom flyger och trollar
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves
ETC 2009+2010: Dark Elves
Re: The Fast and the Fallen - 1750p Wyche Cult
Jahapp. Så blev det inget. Barnvakten för helgen är sjuk.
Crap.
Culten får stanna hemma tyvärr och sikta på nästa äventyr. Nån som vet nån trevlig turnering nu snart?
Crap.
Culten får stanna hemma tyvärr och sikta på nästa äventyr. Nån som vet nån trevlig turnering nu snart?
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves
ETC 2009+2010: Dark Elves
- Pappersbåt
- Inlägg: 219
- Blev medlem: 26 mar 2012, 19:20
- Ort: Halmstad
Re: The Fast and the Fallen - 1750p Wyche Cult
Satan vad tråkigtbenmannen skrev:Jahapp. Så blev det inget. Barnvakten för helgen är sjuk.
Crap.
Culten får stanna hemma tyvärr och sikta på nästa äventyr. Nån som vet nån trevlig turnering nu snart?
Carl Lagerblad
Lottomannen skrev: Jo, det brukar ju vara lite som en fransk bakfylla. Antingen för mycket ost eller för mycket whine.
Re: The Fast and the Fallen - 1750p Wyche Cult
Med lite tur kan jag få agera en ringerarme för en match. Då kommer det en rapport på det ivarjefall 
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves
ETC 2009+2010: Dark Elves