Team Tournament 2014
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: Team Tournament 2014
tackar för svar, då behöver jag inte göra om något just nu heller vilket känns skönt för min del då det hade inte funnits tid att fixa eventuellt nya modeller
//Alex Ljung
Hur ser ni på murderfang?
Han går han dom dreadnought? Att väljer jag han, så kan jag inte ha en annan dread tack vare hughlander.
Eller är det tillåtet att ha murderfang plus en vanlig dread?
Han går han dom dreadnought? Att väljer jag han, så kan jag inte ha en annan dread tack vare hughlander.
mvh:
Dennis
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
Dennis
http://www.garagegamers.sePärssi skrev:klart vi gör, jag vill inte vara ensam gris...Denkan skrev:jag vet att ni saknar mig så jag kommer
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
-
Desertlord
Får för mig att det är okej.Denkan skrev:Hur ser ni på murderfang?
Murderfang är ett eget Elite choice och inte samma som Dreadnought
Changeling 5p versus Eldar 1500p 1-0
- bolterochkniv
tycker att turneringsledningen bör göra allt för att underlätta för folk som rullar med murderfang!
Elias Österlund
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
Har inte codexen vid mig nu. Men är de olika choices vilket jag är 99% säker på att det är så är det bara att köra!
Togs begränsningen på max-level på psykers bort eller är det bara jag som inte kan hitta den längre?
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Kolla kompmallen som ligger i första posten i denna tråden. Det har kommit en senare variant av Flabbergastmallen som inte kommer användas på TTT.
FLABBERGAST COMP
Special for TOK Team Tournament
No Allies, no Psykers with lvl 3 or more and no Forge World or Imperial Armour
Only codexes from this document may be used, no supplements.
Formations and special detachement may be taken from the Space Wolves, Orks and Grey Knight codex. But never more than 1 detachment in the army.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Aaaah, det stod inte bland psykerbegränsningarna! Där försvann min Thousand Sons lista lika snabbt som den kom igen...Katarsis skrev:Kolla kompmallen som ligger i första posten i denna tråden. Det har kommit en senare variant av Flabbergastmallen som inte kommer användas på TTT.
FLABBERGAST COMP
Special for TOK Team Tournament
No Allies, no Psykers with lvl 3 or more and no Forge World or Imperial Armour
Only codexes from this document may be used, no supplements.
Formations and special detachement may be taken from the Space Wolves, Orks and Grey Knight codex. But never more than 1 detachment in the army.
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"