ROS
-Som vanligt är det fantastiskt med mat på plats och att slippa pizza hela helgen.
-Lokalen var riktigt bra, blev aldrig någon jobbig ljudvolym eller riktigt dålig luft heller.
-NIEL! Underbart att kunna leta reda på Niel och reda ut regelfrågor. Även om det väldigt ofta var simpla saker som snabbt hade lösts om man bara hade plockat upp regelboken

.
-Michael Carls lottningsystem såklart!
-Att ni faktiskt vågade göra något angående incidenten. Sedan exakt vad man skall göra är en annan historia. Självklart vore det optimalt om det på förhand fanns information om hur man hanterar allt liknande som förseningar, om någon inte dyker upp o.s.v.
-Mina motståndare! Jag hade 5 riktigt kul matcher, även om det kanske inte var jag som rullade så mycket tärning i matchen mot Samuel (bortsett från saves då...). Hoppas att mina m
-Mission hade en bra variation på fokus, samtidigt som Tactical Objectives var viktiga att plocka in.
-Terrängen var bra, varierad och vacker att se på.
RIS
-Låga målningskrav och inga nivåer med målningspoäng.
-Vissa riktigt branta kullar som inte var impassable skapar udda situationer precis som Olof nämner.
+/-
Formatet var väldigt ovant, dock förvånansvärt skoj. Många matcher är invisibilty mer eller mindre helt avgörande för resultatet, vilket kanske inte känns så rimligt.
Även om min void shield var helt fantastisk i 3 av mina matcher, eller snarare just för hur stor påverkan den faktiskt hade så blir den lite skev. Säkerligen då också till stor del för att många säkerligen inte byggde listor med den i åtanke. Hade bara reglerna varit bra skrivna hade jag nog kunnat tänka mig att den kan vara okej dock.
----
Sedan var det en härlig upplevelse att få besöka Kulturhuset och se hur levande det verkar vara. Hoppas verkligen att ni får fortsätta med den nuvarande organisationen och utan kommunalt styre.
Vi från TOK lär säkerligen dyka upp när det är dags turnering igen!