Knights of Gryphonne
Re: Knights of Gryphonne
Härligt
Mera maffebotar till ÖSM 
Körde en match med listan jag tänker köra på ÖSM
Körde mot Tau med tre ripptides och sex broadside + lite annat bli
Jag tappade dreadnoughts och drop pods till höger och vänster men han fick bara in 1 hull point mot min knight och då hade jag glömt min sköld (första matchen med en knight...)
Det slutade med att jag bara hade två dreadnoughts, några podcas plus min knight och hade bara skjutit ner 1 riptide och lite bös dock hade jag lyckats plocka tillräckligt med maelstrom poäng så matchen slutade 10-4 till mig
Körde mot Tau med tre ripptides och sex broadside + lite annat bli
Jag tappade dreadnoughts och drop pods till höger och vänster men han fick bara in 1 hull point mot min knight och då hade jag glömt min sköld (första matchen med en knight...)
Det slutade med att jag bara hade två dreadnoughts, några podcas plus min knight och hade bara skjutit ner 1 riptide och lite bös dock hade jag lyckats plocka tillräckligt med maelstrom poäng så matchen slutade 10-4 till mig
Floggers metod är en grym metod har jag hört 
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Det där är lite roligt... Och hängde ni inte med så kolla upp flogger...Flogger skrev:Floggers metod är en grym metod har jag hört
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Skön babyblå Knight!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tack, mina två första arméer var mörk gröna så efter det ville jag ha lite mer ljusa modeller så därför orangea mariner och en ljus blå KnightIsmeno skrev:Skön babyblå Knight!
Fick hem ett efterlängtat paket från Polen idag
Jag hoppas att detta ska råda lite bot på kaoset som kallar sig för min arbetsbänk.

Dessa kommer från hobbyzone.pl som jag rekommenderar starkt; snabb frakt, skäliga priser och en riktigt bra produkt.
De olika modulerna sitter ihop med kraftiga magneter och kan ordnas efter tycke och smak
Jag hoppas att detta ska råda lite bot på kaoset som kallar sig för min arbetsbänk.

Dessa kommer från hobbyzone.pl som jag rekommenderar starkt; snabb frakt, skäliga priser och en riktigt bra produkt.
De olika modulerna sitter ihop med kraftiga magneter och kan ordnas efter tycke och smak
Det där är riktigt fiffigt.