Projekt: Dredd

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Iambroborn
Inlägg: 653
Blev medlem: 06 aug 2015, 17:03
Ort: Göteborg

Re: Projekt: Dredd

Inlägg av Iambroborn »

De är ju liiite coolare än några rednecks dock ;)

Målat på en del. Har en färdig squad minus sergant och snart är Chapter Mastern färdig. Dredd himself med blixt och dunder! Tänkte försöka måla massor nu under helgen och handla en airbrush när lönen kommer. Då ska det målas dreads och Quinn-skepp! :D

Bild
Bild
Bild

Användarvisningsbild
Naz87
Inlägg: 646
Blev medlem: 26 jun 2013, 22:55
Ort: Stockholm, Sweden

Re: Projekt: Dredd

Inlägg av Naz87 »

Bikern är stört cool. Pojkarna är också snygga men känns lite förmycket black legion.

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Re: Projekt: Dredd

Inlägg av Flogger »

Du borde ha dreddhuvuden på hela armén faktiskt. Alla är judges :)
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Iambroborn
Inlägg: 653
Blev medlem: 06 aug 2015, 17:03
Ort: Göteborg

Re: Projekt: Dredd

Inlägg av Iambroborn »

Flogger skrev:Du borde ha dreddhuvuden på hela armén faktiskt. Alla är judges :)
Var tanken först men tror de hade tappat Raukaan- känslan helt då. Kunde inte med att inte använda bitzen som kom med när jag köpte pojkarna. Fanns GW och FW upgrades till alla modeller :)

Så får bli att alla dreads och alla karaktärer får vara judges. Resten är ju scrubs ;)

Iambroborn
Inlägg: 653
Blev medlem: 06 aug 2015, 17:03
Ort: Göteborg

Re: Projekt: Dredd

Inlägg av Iambroborn »

Naz87 skrev:Bikern är stört cool. Pojkarna är också snygga men känns lite förmycket black legion.
Tog en kik på BL. Du har rätt såklart. Får välja fler modeller med helhjälmar så man får med den röda markeringen tydligare. Srn såg jag att armbågsskydden borde vara i samma gröna som knäna. Det borde hjälpa :)

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Projekt: Dredd

Inlägg av Röde »

Iambroborn skrev:De är ju liiite coolare än några rednecks dock ;)
Ja, själv får jag rysningar vid kommentarer som -squeal like a pig, hog boy! Inte så coolt men jävligt läskigt... ;)
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
Nurgle
Inlägg: 1971
Blev medlem: 11 okt 2014, 12:30
Ort: Saltsjö-Boo
Kontakt:

Re: Projekt: Dredd

Inlägg av Nurgle »

Oookeeeej, ja det var en bra film... *backar långsamt ur rummet*
--
Jäkligt snyggt blir det. Gillar rubbet, speciellt domare, juryn & bödeln himself. Frågan är om du ska göra judge death och familjen också som Necrons respektive Chaos?

Iambroborn
Inlägg: 653
Blev medlem: 06 aug 2015, 17:03
Ort: Göteborg

Re: Projekt: Dredd

Inlägg av Iambroborn »

Nurgle skrev:Sjukt nice tidsfördriv till film. Älskar när det bara svämmar över av testosteron, hårda miner, våld och blod!
--
Jäkligt snyggt blir det. Gillar rubbet, speciellt domare, juryn & bödeln himself. Frågan är om du ska göra judge death och familjen också som Necrons respektive Chaos?
Håller med dig! ;)

Haha. Nä, någonstans måste det ta stopp. Det är ju trots allt bara min sekundä- armé.

Användarvisningsbild
Ismeno
Inlägg: 2348
Blev medlem: 12 dec 2011, 10:13

Re: Projekt: Dredd

Inlägg av Ismeno »

Bikerkillen är grym!
Du måste hitta på ett sätt att klämma in sådana här gamla godingar också;
ImageUploadedByTapatalk1454045895.224891.jpg
ImageUploadedByTapatalk1454045895.224891.jpg (67.36 KiB) Visad 1428 gånger

Sent from my iPhone using Tapatalk

Iambroborn
Inlägg: 653
Blev medlem: 06 aug 2015, 17:03
Ort: Göteborg

Re: Projekt: Dredd

Inlägg av Iambroborn »

Ismeno skrev:Bikerkillen är grym!
Du måste hitta på ett sätt att klämma in sådana här gamla godingar också;
ImageUploadedByTapatalk1454045895.224891.jpg
Objektiv? ;)

Skriv svar