HEj
jag försöker att skicka meddelande (jag har sålt något så det är därför lite akut) men alla mina meddelanden fastnar i Utkorgen men går aldrig iväg.
Kan någon berätta vad jag gör fel?
tack i förhand
Problem med att skicka meddelande -Söker även badrocken
Problem med att skicka meddelande -Söker även badrocken
http://icantpaint40k.blogspot.se/
See me try to play Dark Eldar-Chaos space marines-and Chaos daemons. And paint...oh god how i try.
Now also with Alpha legion 30k- 40k across century, always loyal.
Hydra dominatus
For the emperor
See me try to play Dark Eldar-Chaos space marines-and Chaos daemons. And paint...oh god how i try.
Now also with Alpha legion 30k- 40k across century, always loyal.
Hydra dominatus
For the emperor
Re: Problem med att skicka meddelande -Söker även badrocken
De ligger i utkorgen till dess att mottagaren loggat in om jag minns forumsystemen korrekt. Det är alltså ingen panik 
Jag tror de ligger där till mottagaren läst dem.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Röde har rätt.
Edit: Jag har hört att det kanske är problem med att markera PM som lästa från t.ex. Tapatalk, men har PM:et lämnat utkorgen så är det garanterat läst.
Edit: Jag har hört att det kanske är problem med att markera PM som lästa från t.ex. Tapatalk, men har PM:et lämnat utkorgen så är det garanterat läst.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Jag har kontakt med badrocken då och då, jag sparkar på honom så han läser sina pm. 
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...