köpes tablewar display case
Moderator: Katarsis
köpes tablewar display case
Vill minnas att det fanns en snubbe här som hade en webshop med dessa väskor?
Är intresserad av en hur som helst. Ny som begagnad är av intresse. Den fullstora mkiii.
Är intresserad av en hur som helst. Ny som begagnad är av intresse. Den fullstora mkiii.
Re: köpes tablewar display case
MiniMajs skrev:Vill minnas att det fanns en snubbe här som hade en webshop med dessa väskor?
Polar Bear trading kan det ha varit. Där jag köpte min i alla fall
han har dem inte i sin webshop och i europashopen från tablewar har den varit out of stock i närmare ett år.
MiniMajs skrev:han har dem inte i sin webshop och i europashopen från tablewar har den varit out of stock i närmare ett år.
Den med glasfront finns i Tablewars webbshop. Nu i varje fall?
Du kollar förmodligen på usashopen och inte europashopen.
Ja jädrans. Synd de har slutat säljas i vår regionMiniMajs skrev:Du kollar förmodligen på usashopen och inte europashopen.
Vilken väska är det du är ute efter? Har den största som jag skulle kunna göra mig av med, röd med glasfront.
du har pmJony skrev:Vilken väska är det du är ute efter? Har den största som jag skulle kunna göra mig av med, röd med glasfront.
Söker fortfarande då ovanstående säljare inte svarar på pm.
Är det bara den stora du är intresserad av, jag har en halfcase stående som jag knappt använder med 3 brickor (9 metallplattor) och lådan längst ner
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!