1. David "Kid stinky" Gustavsson
2. Daniel "Det enda som är mer gay än mig är min mustach" Leidemark
3. Joakim "Hippieboi" Engström
Kan chefstipparn lägga ut en 20 för mig
Som redan konstaterats så "knör" Jon gärna in sig både här och där.Joakim skrev:Hum, vi är 4 i bilen, men det går ju att knö om det inte är så att någon mer bil går, känns kanske onödigt för dig att köra själv?
Du känner väl till regeln att man alltid slår tvärtom på turneringen vad man slog i övningsmatcherna inför? Så räkna med 89% misslyckade 2+ sv och 75% misslyckade 3+.Katarsis skrev:Mina spelresultat står i direkt relation till antalet ettor mina Deathwing kommer att spotta ut sig. Hittills med två matcher spelade ligger jag på ungefär 11% misslyckade 2+ save och 25% misslyckade 3++. Det är det, kära kids, som definierar en bra 40k-spelare...Gonka Koff skrev:Tror du verkligen att Katarsis också kommer åka på däng i match 1-4, så att ni kan slåss om jumbon i sista?
ErikJohannesson skrev:Kör bil från Göteborg och kan hämta upp på Guldheden eller vid Korsvägen på lördag morgon. Däremot har jag inte möjlighet att erbjuda skjuts hem.
Wunderbar. Skickar PM.War_Cry skrev:Jag skall till GBG och har plats hem.
(jag skall igenteligen till Lindomde men jag kan ju köra en om väg runt korvägen eller var som nu passar bäst)