Dock kan du anmäla mig! Pontus (sötnos) Stahre andersson, Väs
TOK 27 - 18:e juni 2011
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: TOK 27 - 18:e juni 2011
Måste egge vara med pär? han är så jobbig! Jag bjuder dej på en öl om han inte får vara med
25...egge skrev:23 menar du?
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Erik Sala
Robin Fredman
Jonas Nero
Jonas Renliden
Vi vill vara med!!!!
Robin Fredman
Jonas Nero
Jonas Renliden
Vi vill vara med!!!!
Vem tar sista ordinarie plats?
Folk tenderar till att droppa ibland så reserv kanske inte är helt fel heller. Sedan kanske vi kan pressa in en eller två beroende på antal reserver....
Folk tenderar till att droppa ibland så reserv kanske inte är helt fel heller. Sedan kanske vi kan pressa in en eller två beroende på antal reserver....
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Go team GeddonRobinF skrev:Erik Sala
Robin Fredman
Jonas Nero
Jonas Renliden
Vi vill vara med!!!!
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Antar att det ska vara Jerry Hammarberg... Även om Jimmy är ett fint namn 
Jimmy, Jerry eller något annat XXXXy namn.. Who cares!LillePer skrev:Antar att det ska vara Jerry Hammarberg... Även om Jimmy är ett fint namn
Pärry...
-
the godfather
jag anmäler mig. metaltown är dyrt!