bonga!
- speedfreek
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Re: bonga!
Skyller på att mina smygfotograf-skills inte är maxade. Det är mest framifrån det är likt.
Jag tycker inte det är ett dugg likt bildsköne bengtsson.

jag tyckte det var mer likt än karin gjorde, tur det kanske 
första veckan på nya jobbet när jag alltså inte kan ligga på balkongen och sola så slås det värmerekord.
kontorsjobb suger.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
- Jimmy Johansson
Vissa andra har bättrat på bonnabrännan ganska rejält...L3go skrev:första veckan på nya jobbet när jag alltså inte kan ligga på balkongen och sola så slås det värmerekord.kontorsjobb suger.
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.
Tror dock Swen har koll...
är det ok om jag sitter här och hatar dig litegranna?Jimmy Johansson skrev:Vissa andra har bättrat på bonnabrännan ganska rejält...L3go skrev:första veckan på nya jobbet när jag alltså inte kan ligga på balkongen och sola så slås det värmerekord.kontorsjobb suger.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
- Jimmy Johansson
Helt okej, om du nu anser att krivita ben ner till skjortskanten och linnebränna är någonting positivtL3go skrev:är det ok om jag sitter här och hatar dig litegranna?Jimmy Johansson skrev:Vissa andra har bättrat på bonnabrännan ganska rejält...L3go skrev:första veckan på nya jobbet när jag alltså inte kan ligga på balkongen och sola så slås det värmerekord.kontorsjobb suger.
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()