Mitt eget lilla Chapter
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Re: Mitt eget lilla Chapter
Det tonåringen säger betyder "obalanserad runskrift på kanonen". Men jag tycker den balanserar upp modellen riktigt bra!
Meh, den är vacker!
Es hermoso!
それは美しいです!
это красиво!
Es ist schön!
To je krásný!
IMBA
Pick one
Es hermoso!
それは美しいです!
это красиво!
Es ist schön!
To je krásný!
IMBA
Pick one
fauh skrev:Det är lugnt, jag väger upp det med att vara ytterst inkompetent!
-
Silversixx
Fantastiskt att google translate fick fram IMBA efter all den texten...Andy Grey skrev:Meh, den är vacker!
Es hermoso!
それは美しいです!
это красиво!
Es ist schön!
To je krásný!
IMBA
Pick one
Skitball, Roger!
Limmade 35 nya Marines igår. Ett par timmar senare bröt jag isär 35 Marines... GWs Plastic Glue Thick... härdar lite som plastlim på resin och lägger sig som en liten tunn film mellan delarna. Ungefär lika stadigt som lego.
Om en liten stund ska jag sätta mig och limma ihop gubbarna igen med revell...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Revell är alltid pålitligt. GWs egna produkter brukar lämna lite att önska...
Fyfan, tråkigt...Röde skrev:Limmade 35 nya Marines igår. Ett par timmar senare bröt jag isär 35 Marines... GWs Plastic Glue Thick... härdar lite som plastlim på resin och lägger sig som en liten tunn film mellan delarna. Ungefär lika stadigt som lego.![]()
Försökte byggda min Chaos Warhound med plastlim första gången jag jobbade med resin för några år sedan och lärde mig den hårda vägen jag också
Jo men skillnaden är väl den att jag använde plastlim på plastmodeller.Skulliz skrev:Fyfan, tråkigt...Röde skrev:Limmade 35 nya Marines igår. Ett par timmar senare bröt jag isär 35 Marines... GWs Plastic Glue Thick... härdar lite som plastlim på resin och lägger sig som en liten tunn film mellan delarna. Ungefär lika stadigt som lego.![]()
Försökte byggda min Chaos Warhound med plastlim första gången jag jobbade med resin för några år sedan och lärde mig den hårda vägen jag också
Nu har jag limmat färdigt 15 Devastators, 1 Counts as Pedro och en Librarian samt påbörjat 20 Stern Guards. Fick slut på Forge Worldstuff och saknar lite Storm Bolter Magasin fortfarande.
- speedfreek
Men det funkade inte med SB-magasin från GK?
Nope. Inga "jägarmag".speedfreek skrev:Men det funkade inte med SB-magasin från GK?
Satt på tåget härom dagen och skissade på en rätt puckad lista som jag bara måste testspela. Det innebär att sätta ihop en ny Dread, lite fler Stern Guards, Crusader och en Godhammer.