Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Drakhuvudet (och bakfenorna) kommer ju visserligen vara målat som snidat trä (som på mina Rhinos), men ändå...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
Kommer genast och tänka på WALL-E. Gör en likadan till med en melta så har du BURN-E också.
Satt och kollade på många bilder av WALL-E innan jag började 
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
- speedfreek
Visst fan!
Jag har ju också samlat bitar till en Wall-E.
Blir du ledsen om det blir en till?
Jag har ju också samlat bitar till en Wall-E.
Blir du ledsen om det blir en till?
Kan världen ha för många WALL-E:s?
Det fanns ju en hel arme med dom på jorden. WALL-A är det för Apocalypse då eller?Rasmus skrev:Kan världen ha för många WALL-E:s?
-
the godfather
mät rangen från pipan inte från basen 
Den är både lite pitoresk och lite söt på samma gång. Jag gillar den.
Tillbaks till drakraidern...
Jag trodde först drakhuvudet skulle haft en melta i munnen. Hade det inte varit lite mysigt?
Jag trodde först drakhuvudet skulle haft en melta i munnen. Hade det inte varit lite mysigt?