Lagturnering på BSK 2011 - 4-6 november
- speedfreek
Re: Lagturnering på BSK 2011 - 4-6 november
PS, Cadelin, David G och Leidermark
Men jag tycker också att det varit ovanligt lite information utåt.
Grattis då!speedfreek skrev:PS, Cadelin, David G och Leidermark
Håller med hade varit gött med information på internet så man slapp att springa tillbaka och kolla mellan matcherna.speedfreek skrev:PS, Cadelin, David G och Leidermark
Christofer "Koftan" Andersson
Serpent skrev:För att Tadaotoko genom sina listor här det senaste året övertagit kronan?Gonka Koff skrev:Varför skriver inte kungen av copypaste (Marshal) i den här tråden?
Måste säga att jag tycker vissa är dåliga vinnare då de fuskar sig genom en match och deras lag-spelare kallar en dumma ord när man väl påpekar en regel efter man blivit trött på fusket. Nu i efterhand skulle jag sagt till efter varje sak motståndaren gjort och kört över honom istället. Nej, skärpning nästa gång! Jag tänker inte nämna vem det var, förhoppningsvis så vet han själv vem han är.
Om någon råkar sitta på ett extra ork codex efter BSK så saknar mitt lag ett sådant.
Inte turnerings-vinnarna som tur är eller någon av top 5 lagen. Men kände att jag hade rätt att klaga lite. Förutom den matchen så hade jag skitkul på turneringen, även om jag bara vann två matcher.pära skrev:uuh?
Jag är inte intresserad av vem som gjorde det, men är lite nyfiken på vilken regel det syftas på.
Alexander Merinen
Även om man inte vill hänga ut någon - vilket är väldigt lovvärt och gentlemannamässigt - så kan det kanske vara bra att meddela arrangörerna i efterhand vad man varit med om. Sedan kan arr ta det vidare på det sätt de finner lämpligt. Det främjar ett positivt spelklimat och ger oss alla en bättre hobby.Morph skrev:Måste säga att jag tycker vissa är dåliga vinnare då de fuskar sig genom en match och deras lag-spelare kallar en dumma ord när man väl påpekar en regel efter man blivit trött på fusket. Nu i efterhand skulle jag sagt till efter varje sak motståndaren gjort och kört över honom istället. Nej, skärpning nästa gång! Jag tänker inte nämna vem det var, förhoppningsvis så vet han själv vem han är.
Exempel: jag tappade huvudet ett GC för länge sedan. Delirium-Björn (arr) tog ett snack med mig dagen efter, förklarade situationen och uppmanade mig att skärpa mig. Jag har hyfsat mig något sen dess. (Hoppas jag...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...