Samuel skrev:Idag har jag byggt ihop en Warhound Titan, men utan bild är det såklart ingen som tror mig.

Samuel skrev:Idag har jag byggt ihop en Warhound Titan, men utan bild är det såklart ingen som tror mig.

Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Nope. Man får med lite olika plåtar.blom skrev:Ne vars snygg är det free hand på ena benet?
Vi fortsätter bygga knasiga saker till de borttappade och hyfsat ilskna rymdvargarna:
En Summoning Circle (Drop Pod):
Stört snyggt!!!!synthet skrev:Nästan gjort klart 30st Orks, här är en WIP på några av dem. Bild på alla kommer när de är klara.
Jag misstänker att trälim kan ge i princip samma effekt enklare och billigare. Du kan ju testa på en överbliven bit plasticard innan du går loss på modellen.Serpent skrev:Snygg Titan, coola Orker, stiligt spelbräde!![]()
Åter till min "Drop Pod" på sidan innan... Funderar på om jag ska slaska på flytande GS på plasticardväggarna för att ge mer textur och dynamik. Mer portalkänsla helt enkelt. Eller kommer det bara se ut som om någon lekt med fingerfärg och sedan målat över det?