Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Mina Grey Hunters har också svart och rött, medan mina Blood Claws har vita markings. Det har visserligen mina Long Fangs också... Skillnaden ligger i själva markingen. Och om Wolf Guards har rött, smälter de in med Huntersarna de leder.
Jag valde färgerna för länge sedan, när de var ett 13th Co-warband. Då var Grey Slayers Troops och Storm Claws var Elites, alltså fick eliten en vit marking.
Jag valde färgerna för länge sedan, när de var ett 13th Co-warband. Då var Grey Slayers Troops och Storm Claws var Elites, alltså fick eliten en vit marking.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
- speedfreek
-
Claimh_Solais
Dante är klar ! (bild på baksidan i min målarblogg)

Efter att ha granskat modellen i dagsljus nu i eftermiddags så kan jag glatt skylla på redigeringsprogrammet.HeadWar skrev:Ammoslangen skulle behöva lite mer wash eller highlights eller nåt tror jag, ser rätt platt ut.
Den går att se med egna ögon i mellandagarna. Tänkte testa min Fancy-lista då (om jag lyckats bygga Termie-Thorval till dess).
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Måste bara lägga till den här...

Har fixat tactical arrows på axelskydden på squaden jag postade häromdagen (vilka INTE är finland-marines, haha
!), och också en chapter symbol på andra axeln! Ser helt okej ut. Ingen bild idag, kommer som tidigast imorgon, men var så nöjd att jag ville berätta för någon :p
jag tycker att du har fått din yxa redigt bra.
becon är ganska roligt.
-
Claimh_Solais
Målat klart alla Space hulk termosarna (comission jobb)
kolla här http://amongtheway.blogspot.com/2011/12 ... mosar.html
kolla här http://amongtheway.blogspot.com/2011/12 ... mosar.html
Jag hittade en gammal bil till en gammal armé som aldrig blivit klar. Men nu nästan där kanske.

Heja heja!!!Kreufeldt skrev:Jag hittade en gammal bil till en gammal armé som aldrig blivit klar. Men nu nästan där kanske.