Vad har du målat osv idag?
-
Doc Sniksnak
Re: Vad har du målat osv idag?
Snygg Landraider,
Trevligt om du får en nystart med en gammal arme.
Själv har jag byggt och målat en wartrakk med TL rokkitlauncha till min allra första arme som nu ska få en spelbar lista.
Trevligt om du får en nystart med en gammal arme.
Själv har jag byggt och målat en wartrakk med TL rokkitlauncha till min allra första arme som nu ska få en spelbar lista.
- speedfreek
- guildmaster
- Kontakt:
Har till slut målat klart mina första Warbikers.
Och byggt ihop en Grot Bomm Launcha:

Och byggt ihop en Grot Bomm Launcha:

Stay alert, trust no one and keep your laser handy!
Imponerande ork-grejer!
Min version av Mordrak. Antagligen långt ifrån vad boken vill ha honom till, men både han och hans ghost knights går på en mera mörk look i min tolkning. Klubban behöver arbete, eventuellt en helt ny idé. Men själva känslan är vad jag var ute efter.

Min version av Mordrak. Antagligen långt ifrån vad boken vill ha honom till, men både han och hans ghost knights går på en mera mörk look i min tolkning. Klubban behöver arbete, eventuellt en helt ny idé. Men själva känslan är vad jag var ute efter.

"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
Ser lite ut som om han ryckt upp en lyckstolpe från marken och svingar loss. Gillar idéen och posen, men tror på ett något diskretare tillhygge.
Tycker tolkningen att de skulle vara "mörkare" passar bra och det funkar med chaplainen tycker jag.
Tycker tolkningen att de skulle vara "mörkare" passar bra och det funkar med chaplainen tycker jag.
Tycker tvärt om, originell och cool klubba.Röde skrev:klubban går bort.
Originell, javisst. Cool. Njä. Skallen på den är i största laget. Jag tror att du kan bibehålla känslan med ett rejält tvåhandsvapen utan att hamna i "häxmästarstridsgisselsize". På en Ork eller Ogryn funkar den här konverteringen men på en Marine blir det inte lika imponerande.Henke skrev:Tycker tvärt om, originell och cool klubba.Röde skrev:klubban går bort.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Den ska ändras, gillar den mindre ju mer jag tittar på den.
Tror känslan av kraft kan bibehållas med betydligt mindre huvud på grund av hans posé.
Tror känslan av kraft kan bibehållas med betydligt mindre huvud på grund av hans posé.
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
- speedfreek
Exakt det borde väl vara det som är syftet.Röde skrev:"häxmästarstridsgisselsize"
Men jag håller med om att han missar målet...