Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Gör klart dem synthet, de blir verkligen skitsnygga.
Tar till vara på lite dagsljus och grundar resterande delar av min IG-lista. (Undantaget min Kommisarska som kommer hit till nyår tillsammans med luckan till Pasks bil.)
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
en typhus som börja bli klar, nu är det basen som ska börja jobbas med. lär nog gå tillbaka och fixa lite små saker men annars är han ganska så klar nu. den var grymt rolig att måla och jag är väldigt sugen själv att fixa en nurgel arme nu.
jag har valt att hålla den i dom gröna/bruna tonerna och tratarna som växer från hans rustning valde jag att göra i grönt för att få dom mer organiska, tycker inte det var så roligt med metalik stilen som GW har valt jag har även valt att göra hans rustnig mörkare, då jag tycker det blir lite snyggare.
hoppas att kunden blir nöjd med man har måla fram.
jag har valt att hålla den i dom gröna/bruna tonerna och tratarna som växer från hans rustning valde jag att göra i grönt för att få dom mer organiska, tycker inte det var så roligt med metalik stilen som GW har valt jag har även valt att göra hans rustnig mörkare, då jag tycker det blir lite snyggare.
hoppas att kunden blir nöjd med man har måla fram.
becon är ganska roligt.
Pigment skulle jag tro.
Har du tänkt lacka över pigmentet sen? Så det inte försvinner när man börjar fingra på det sen menar jag.
Har du tänkt lacka över pigmentet sen? Så det inte försvinner när man börjar fingra på det sen menar jag.
MIG
Har pigment härdare så det är en bra att ha i sitt sortiment!
Har pigment härdare så det är en bra att ha i sitt sortiment!
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Posta gärna en bild på MERCSen när dom är färdiga 
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.
Tror dock Swen har koll...
Ja precis som Denniz sa så är det pigment, vilka vet jag inte. Fick en burk med lite olika färger och jag blanda till det med vatten. Roligt att folk tycker om den här killen
Jag kommer att posta met mercs på among the way, då jag inte vill blanda in andra spel här. Nu ska jag äta mat nom nom
Jag kommer att posta met mercs på among the way, då jag inte vill blanda in andra spel här. Nu ska jag äta mat nom nom
becon är ganska roligt.
Muffin: Färgerna på pigmenten var rå och bränd umbra (den brända är den "rödare" av dem).
De här fick status: Redo för spelbordet idag. Nu är det slutmålat på ett par dar och istället flytt för hela slanten.