Vad har du målat osv idag?
- speedfreek
Re: Vad har du målat osv idag?
Det är citerat från Psyker entriet från Henchemen section i codexen.HeadWar skrev:Gäller bara för GK, inte för Henchmen.Rasmus skrev:Borde inte regeln: "All psykers in the same unit are treated as a single psyker for the purposes of Psychic tests etc." förstöra den planen?speedfreek skrev:Måla upp 2x10 psykers i rhinos, så har du 22 S5 ap1-anledningar att måla honom...
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
Ser man på. Det är iofs lite oklart vad det där "etc" innefattar, men det verkar onekligen döda den sista lilla chansen att använda en Culexus till något vettigt.Rasmus skrev:Det är citerat från Psyker entriet från Henchemen section i codexen.HeadWar skrev:Gäller bara för GK, inte för Henchmen.
Mera WIP...
Bilderna är som vanligt lynniga när man tar med glastelefonhelvete.
Front. Här ser man hur Searchlighten ska se ut. Rear view. Med baklysen. Very stajlish. Det som är kvar är luckorna och Heavy Boltern i Knarloc Green, den måste jag vänta på tills den kommer på posten. Annars känns den här bilen rätt klar. Vad säger folk?
Front. Här ser man hur Searchlighten ska se ut. Rear view. Med baklysen. Very stajlish. Det som är kvar är luckorna och Heavy Boltern i Knarloc Green, den måste jag vänta på tills den kommer på posten. Annars känns den här bilen rätt klar. Vad säger folk?
Senast redigerad av 1 Serpent, redigerad totalt 14 gånger.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
- speedfreek
Vad har du målat osv idag?
En färglinje eller ett färgfält längst fram på sidan skulle vara snyggt och klassiskt.
Lila, gul, vit eller kanske ljusblå?
Eller nuffror av något slag.
Färgklick FTW!
Lila, gul, vit eller kanske ljusblå?
Eller nuffror av något slag.
Färgklick FTW!
Jag förstår vad du menar, men inväntar beställarens beslut. Men siffror hade nog passat rätt bra. 
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Kinna och ny arme!
Lista: Lord Draigo - Påbörjad
3x6 Damonhosts och 1 Warrior - Tankeprocess
5 Paladins - Grundade och basade
30 Grey Knights - 10 Har silver på sig och alla är grundade och basade
2 Razorbacks - Klara
2 Nemesis Dreadnights - 1 ganska klar och 1 knappt påbörjad.
Bara att måla...!
Lista: Lord Draigo - Påbörjad
3x6 Damonhosts och 1 Warrior - Tankeprocess
5 Paladins - Grundade och basade
30 Grey Knights - 10 Har silver på sig och alla är grundade och basade
2 Razorbacks - Klara
2 Nemesis Dreadnights - 1 ganska klar och 1 knappt påbörjad.
Bara att måla...!
Senast redigerad av 1 Joakim, redigerad totalt 16 gånger.
Och så var den sista av fyra klar, sånär som på Knarloc Green-färgade luckor.
Andra sidan:
Och så en gruppbild!
- theWatchman
- speedfreek
Trasig mall = trasiga armélistor