Vanlig Best Painted tävling för snyggaste armé är ju aldrig feldaskad skrev:Kan förstå det. Kanske ha så man får ta med sig en unit istället som man vill deltaga med, skulle det vara bättre?
Ulricehamn OPEN 2000p 11-13 Maj 2012
Moderator: daskad
Re: Ulricehamn OPEN 2000p 11-13 Maj 2012
Eller snyggast infanteri/fordon/karaktär om man vill dela upp det.
Menade som seregon skriver, fast man får ta med sig en som inte är med i armén. Kanske är bättre och köra bara armén man har med sig
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Det kommer att bli en Best Painted Unit + HQ, med pris beroende på antal deltagare!
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Vi har nu fixat fram en hemsida, där kommer all anmälan ske och även list inskicket (i stil med gothcon / bsk). Ni hittar nu mera all information på www.ulricehamnsopen.se
MvH Felix
MvH Felix
Felix "Daskad" Thuresson
Problem med anmälningen, ska fixas så fort som möjligt.
EDIT: Fixat
EDIT: Fixat
Anmäld!
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Om det blir mer än 40 deltagare kommer vi att bjuda på lunchen på söndagen
Felix "Daskad" Thuresson
Om det finns någon som är ganska säker på komma på turneringen, så får den/dem gärna anmäla sig då de kommit in andra förfrågningar till hyra av lokalerna vilket sätter mer press på att jag får reda på om detta blir av (läs 25 personer anmälda)
MvH, Felix
MvH, Felix
Felix "Daskad" Thuresson
Jag är sjukt sugen, men det ligger helgen innan Lincon, så jag tror jag måste avstå. Tyvärr. Anmäler mig om något ändras.
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten