Vad har du målat osv idag?

Diskutera och tipsa om allt som rör figurmålning
Användarvisningsbild
Röde

Re: Vad har du målat osv idag?

Inlägg av Röde »

Claimh_Solais skrev:
Blom skrev:Den lilla inq symbolen på boken ifrån stormkråkan bara. Nästan ska förhoppningsvis bli bättre.
Helt OT men va fan
har aldrig kopplat ihop varför folk kallar stormraven för stormkråkan O.o
StormRÖVEN låter mycket roligare om man ska skoja till det och ska man översätta blir det ju Stormkorpen
Korp heter ju raven
kråka heter crow
så får inte ihop det här :roll: men ja var bara tvungen att skriva av mig
Jo men stormkråkor är kanske vanligare i det svenska språket än stormkorpar. Allt går ju inte att översätta ordagrant.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Jocke Rapp
Site Admin

Vad har du målat osv idag?

Inlägg av Jocke Rapp »

Eller för att kråka är ett roligare ord än korp?

Claimh_Solais

Inlägg av Claimh_Solais »

Jocke Rapp skrev:Eller för att kråka är ett roligare ord än korp?
Jo men då är röv mycket roligare än kråka :lol:

Användarvisningsbild
Excessus

Inlägg av Excessus »

Ok, jag rotade och rotade och tror minsann jag har nog med vapen och kroppar för att bygga lite nya kultister.

Hade dessa varit acceptabla?
Bild
Där är lite hölster och granater osv, men inget "major"...(tror inte en stub gun kan ens gå igenom en ork-rustning så kass den är...men den är ju cool!)
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."

Användarvisningsbild
Seregon

Inlägg av Seregon »

Det där tycker jag ser mycket tuffare ut.
::: Peter Rönnmo ::: VIII Legion, XII Company; Pavor Nocturnus ::: Blog: Twelfth of Eight :::

Användarvisningsbild
Serpent

Inlägg av Serpent »

NU snackar vi! Kan du bygga en kille som ber eller är på annat sätt kultig så är jag mer än såld. :wub:
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Mycket bättre.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
Excessus

Inlägg av Excessus »

Serpent skrev:NU snackar vi! Kan du bygga en kille som ber eller är på annat sätt kultig så är jag mer än såld. :wub:
Hade gladeligen gjort det om jag haft delar och/eller GS, tyvärr visade det sig att inte alla delar var ämnade för IG storleken, då det mesta jag har är CSM...

Gjorde dock två till ändå...
Bild

Om jag bara hade haft lite GS... :(
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."

Användarvisningsbild
Serpent

Inlägg av Serpent »

Det är väl ändå inte svårt att beställa Green Stuff eller Grey Stuff..? :(
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Användarvisningsbild
Excessus

Inlägg av Excessus »

Serpent skrev:Det är väl ändå inte svårt att beställa Green Stuff eller Grey Stuff..? :(
Jo, men jag är hemma och är sjuk...ska dra mig utanför lägenheten imorgon och fixa lite GS och se om jag inte kan skaffa lite småbitar också...

Skriv svar