va är det för ben du använt?
Rödes lilla IG-tråd
-
Claimh_Solais
Re: Rödes lilla IG-tråd
coola stormtroopers 
Jag tror minsann det är Valkyrie Crew kroppar om jag inte missminner mig 
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Med tanke på hur mycket jobb Roger lagt ner på att få tag på dem så skulle det förvåna mig om det var något annat!
(Följt hans tråd på bitz-sidan
)
Riktigt snyggt jobbat, de kropparna blev verkligen riktigt bra som stürmtrupper!
(Följt hans tråd på bitz-sidan
Riktigt snyggt jobbat, de kropparna blev verkligen riktigt bra som stürmtrupper!
Kul att Valkyrie Crew kropparna kom till så fin användning!
Pete: And how do you take your coffee, Agent Cooper?
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
Jo det är nämnda kroppar. Jag tackar alla som bidragit med dessa.
Just nu håller jag på att lägga camouflagemönster på de bilar jag har med i BlomCon-listan. De kommer inte hinna bli färdiga men lite närmre slutresultatet blir det. Jag har ju en färdig bil att visa upp för att ge den nyfikne en bild av hur det kommer att bli i slutänden. Jag tror att det kommer bli mycket effektfullt att rada upp bilarna bredvid varandra när de är färdiga allihop.
Just nu håller jag på att lägga camouflagemönster på de bilar jag har med i BlomCon-listan. De kommer inte hinna bli färdiga men lite närmre slutresultatet blir det. Jag har ju en färdig bil att visa upp för att ge den nyfikne en bild av hur det kommer att bli i slutänden. Jag tror att det kommer bli mycket effektfullt att rada upp bilarna bredvid varandra när de är färdiga allihop.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Effektfull kamouflagemålning låter lite som en paradox. Snygga gubbar!
Efter vad jag såg kan jag inte annat än hålla med. Det kommer bli jätte efektfullt och coolt när det är klart.
Executioner färdig!
4 Chimeras har fått camomönster...
4 Chimeras har fått camomönster...
Jobbar på för fullt med Chimeras. Ska försöka hinna färdigt till imorgon då de ska användas på BlomCon goes RoE.