Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
För det är ju det största problemet inom det Kejserliga Gardet. Hur man ska lösa de enorma pensionsavgångarna... 
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
- Jimmy Johansson
Äh, det är ju bara att skicka massa seniorer på uppdrag mot Eye of terror 
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
- bolterochkniv
är inte medellivslängden för en guardsman typ 15 hårda år? när dom frågade solar macharius om mannarnas pensionsvillkor skrattade han bara...
Elias Österlund
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
15 minuter är väl meddelivslängden i strid 
finns det inte nån fin novell om just detta?
Skryträttigheter på internet i ett år: check!
http://www.svenska40k.se/player.php?id=424
http://www.youtube.com/watch?v=SNLJDR-XbVY
http://www.svenska40k.se/player.php?id=424
http://www.youtube.com/watch?v=SNLJDR-XbVY
Fifteen Hours t.omcadelin skrev:15 minuter är väl meddelivslängden i strid
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.
Tror dock Swen har koll...
lol, ni är galna? Att jobba till 75 år ju inga problem, kolla bara på mina chaos marines, de har jobbat långt mer än så!
Bara för att ni imperie-nissar är klena så ska ju det inte gå ut över oss som har möjligheten att jobba!!!

(jag måste lära mig att fotografera ordentligt, och köpa nåt att fotografera med förutom mobilen!)
Bara för att ni imperie-nissar är klena så ska ju det inte gå ut över oss som har möjligheten att jobba!!!

(jag måste lära mig att fotografera ordentligt, och köpa nåt att fotografera med förutom mobilen!)
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Sådär!!!!!!
8 Cd böcker senare så har jag äntligen en 1000 poängs arme fit for fight till Calcon (som är på fredag).
Tjejen har snott batterierna i kameran till cykel lyset så bilder får vänta lite.
men det kommer!
8 Cd böcker senare så har jag äntligen en 1000 poängs arme fit for fight till Calcon (som är på fredag).
Tjejen har snott batterierna i kameran till cykel lyset så bilder får vänta lite.
men det kommer!
-
Claimh_Solais
Målning + cd bok är fan ett svårslaget konceptBahoola skrev:Sådär!!!!!!
8 Cd böcker senare så har jag äntligen en 1000 poängs arme fit for fight till Calcon (som är på fredag).![]()
Tjejen har snott batterierna i kameran till cykel lyset så bilder får vänta lite.![]()
men det kommer!
va läser (lyssnar) du på då?
Jag Räknade fel på böckerna. Det var tydligen 11 stycken när jag tänker efter.Claimh_Solais skrev:Målning + cd bok är fan ett svårslaget konceptBahoola skrev:Sådär!!!!!!
8 Cd böcker senare så har jag äntligen en 1000 poängs arme fit for fight till Calcon (som är på fredag).![]()
Tjejen har snott batterierna i kameran till cykel lyset så bilder får vänta lite.![]()
men det kommer!
va läser (lyssnar) du på då?
Men dessa.
1) Hundra åringen som klev ut genom fönstret och försvann. As bra bok! Rekommenderas starkt till alla, och den finns att dra ner på piratebay på svenska också.
2) Silvrets Riket, del fyra i Conn Igguldens böcker om Erövraren "djingis khan". Också en annan as bra bok serie är Kejsaren som handlar om Julius Caesar
3-11) Prologen och bok 1-8 i serien Sagan om drakens återkomst av Robert Jordan. Helt okej Fantasy serie, och ett bra tidsfördriv med sina 23 släppta böcker. De finns också att tanka ner på piratebay. Inget överdrivet bra inläsare som det är på de andra böckerna dock.