Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Och jag tycker det ser bra ut men gillar inte old school röda horn.
Så mörka rustningen men utan röda detaljer är mitt tips.
- CommanderMarduk
Tack! Ja, jag kommer nog köra på den senare färg skalan. Yes, katzenjammer jag har beställt Conversion Pack med fladdermusvings-hjälmar mm... Kommer därför också köra på dom röda hornen, för dom kommer passa in med dom nya hjälmarna som också kommer ha röda partier.
::: Ave Dominus Nox! Hail The Lord Of The Night! :::
Den mörkare färgen är överlägsen, snyggt jobbat med blixtarna!
Här är lite inspiration inför byggandet av dina kommande 8:e legionärer: http://www.bolterandchainsword.com/inde ... pic=172506
In other news så bestämde jag mig äntligen för ett färgschema på mina renegade guardsmen för ett tag sen: (tredje gången gillt blev det)

Det blev samma färg på deras jackor som mina marines har på sina cloaks...blir lite mer enhetligt så känns det som, speciellt om man spelar R&H-listan och har marines tillsammans med dem...
Här är lite inspiration inför byggandet av dina kommande 8:e legionärer: http://www.bolterandchainsword.com/inde ... pic=172506
In other news så bestämde jag mig äntligen för ett färgschema på mina renegade guardsmen för ett tag sen: (tredje gången gillt blev det)

Det blev samma färg på deras jackor som mina marines har på sina cloaks...blir lite mer enhetligt så känns det som, speciellt om man spelar R&H-listan och har marines tillsammans med dem...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
- CommanderMarduk
Tack för inspirationstipset Excessus! Snygg guardsmen, gillar skotthålet i axelskyddet! Han skulle kunna ha nån repa på hjälmen också för att få känslan av att han springer i fronten. Har funderat på om jag skulle själv ge mina kommande Night Lords skotthål och slitage. Får se hur jag gör.
::: Ave Dominus Nox! Hail The Lord Of The Night! :::
Wraiths, en vanlig och en med piska. Från puppetswar, nästa steg är att fixa en med pistolen från praetorians.
- Bilagor
-
- mobileimage.jpg (240.86 KiB) Visad 1800 gånger
Avkhornifierat en Zhufor att agera Lord (eller motsvarande) i framtiden. Behöver dock skaffa Maxmini-shoulderpads till honom.

-
Land_Raider
Skit häftiga wraiths Per! Exakt dessa jag kollat på när jag planerat lite Necrons, kul att se dom "live" utanför hemsidan. Väntar på målningsresultat! 
Kasper om vad hans omkompade arme innehåller: "dödstjärna, 6 pangpang killar, en mega bajsare,2 bautakillar, tre trollare!"
Kul att höra Dag. Iom att priserna på de nya kom upp nu känns det helt ok att ha betalat 72€ för 12st. Ska bara sätta ihop 8 till innan jag ska börja måla. (Förövrigt ska jag försöka få till 10 lychguards och 10 preatorians till summerfight eller rydcon
)
-
Land_Raider
Absolut! Får se vad jag ska spela med för något skojs 
Kasper om vad hans omkompade arme innehåller: "dödstjärna, 6 pangpang killar, en mega bajsare,2 bautakillar, tre trollare!"
OK, målningsuppdraget rullar vidare. En styck Hydra, med bits från GW, Chapterhouse och Maxmini!
Om ni visste hur mycket karvande och filande det ligger bakom det här monstret... Det mesta är magnetat. Dock inte storkanonerna, för det hade jag nog inte tillräckligt starka magneter för.
Om ni visste hur mycket karvande och filande det ligger bakom det här monstret... Det mesta är magnetat. Dock inte storkanonerna, för det hade jag nog inte tillräckligt starka magneter för.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...